duminică, 13 noiembrie 2011

AVOCATUL COSTEL GALCA RASPUNDE" NU V-ATI INSELAT!" APARAREA SINDICALISTILOR MILITARI BUCURESTENI ESTE PE MAINI BUNE"!

Domnule RANCIOG

Nu am nimic impotriva sa luati apararea echipei de juristi sau CASEI DE AVOCATURA!
Atunci cand isi fac datoria.Cand nu ......?
Dar prea este tacere mare in acest compartiment.
Eforturi facem toti de la "vladica pana la opinca"!Unii cu bani unii fara! Sau credeti ca este usor sa conduci 1400 de oameni si sa mai desfasori si actiuni in sprijinul conducerii a colosului de 20000.Cred ca stiti la ce ma refer?Ce parere aveti dumneavoastra despre faptul ca doua zile(10 si 11 NOIEMBRIE) SCMD nu a fost reprezentat la TRIBUNALUL BUCURESTI?
Pai nu ati fost dumneavoastra in postura colonelului TUDOR in a da explicatiile necesare colonelului MTITELU care s-a trezit singur la TRIBUNAL.
Ori sa fiu scuzat, pentru 20 de milioane pe luna mutam muntii din loc.Si noi facem eforturi .Dar le facem din "romantism revolutionar"adica fara bani.Si nu au fost putine situatiile cand s-au miscat in acelasi timp 20000 de oameni.
Nu am agreat niciodata oameni ca si COBUZ , NEACSU & comp care au fost totdeauna nemultumiti si ale caror actiuni au demonstrat cu totul altceva decat unitate. Dar putina dreptate au avut. Deci situatia din 10 si 11 NOIEMBRIE este de neiertat.Am avut si avem la indemana aceasta singura arma legala"lupta in justitie".. Ori daca avem fisuri si la aceasta singura arma pe care o avem , deznodamantul pentru noi cei care toata viata am respectat legea ,este foarte previzibil. Vom fi de rasul lui VISAN,boc,basescu, udrea,popovici ,hoara, alexandru,oajdea,iordanescu,oprea si toti cei din lista rusinii. Si sa fiu scuzat ! Aceasta situatie nu imi convine.Asa ca va rog sa o lasati mai moale cu lauda echipei de juristi si a CASEI DE AVOCATURA.Sa vina singuri in fata ADUNARII GENERALE a FILIALEI ,pe 23 NOIEMBRIE, cum i-am invitat si sa vedem ce s-a intamplat si ce este de facut si sa castigam si noi cum se castiga in toata tara.Sau noi astia din BUCURESTI suntem mai prosti????
Sa munceasca toti atat cat trebuie pentru ca sa fim in aceasta directie o adevarata forta!
Lasati-i pe ei sa se apere! Sa nu deveniti dumneavoastra avocatul avocatilor! Sa se explice la oameni ce au de facut.Asa cu rabdare nu asa ca de la inaltimea PLANETEI SATURN! Sa li se spuna unde gasesc hartia despre care se face vorbire in COMUNICATELE 44-45 .Poate cineva o scaneaza si se publica pe site inclusiv cu informatia de unde se gaseste acea hartie.Sa li se spuna la oameni ce inseamna sintagma "dosarele se intocmesc la CASA DE AVOCATURA"Alaturi de raspunsurile la toate intrebarle presupus adiacente acestei sintagme.
Daca nu stie DEPARTAMENTUL JURIDIC ce are de facut, sa procedeze cum proceda NAPOLEON.Il lua pe asa zisul "cel mai prost soldat "al lui(care era prost pentru ca era austriac si nu prea intelegea franceza) si pana nu se convingea ca acesta stie ce are de facut nu trecea la alte ordine, dispozitiuni si actiun.
Noi militarii am respectat legea si o respectam.Noi am avut menirea de a pregati pe altii si pe noi insine pentru apararea tarii.Pasii nostri nu au calcat prin tribunale.Noi nu am avut ce cauta prin aceste institutii.
Cam asta este domnule RANCIOG.
Va rog sa trimiteti si acest semnal celor indrituiti si in principal DOMNULUI PRESEDINTE MIRCEA DOGARU ,DEPARTAMENTULUI JURIDIC si CASEI DE AVOCATURA! Nu in ultimul rand as intreba CASA de AVOCATURA ce parere are despre activitate omologilor de la CONSTANTA,PLOIESTI si ALBA IULIA care au repurtat succese pe toate liniile.Cred distinsii avocati ca noi ,bucurestenii vom avea succes tratand INSTANTELE si mai ales pe bietii SINDICALISTI cu ABSENTA?????????
Sau poate este de vina faptul ca domnul COSTEL GALCA este prin alta parte .Dupa cate cunosc pana acum s-au varsat o gramada mare de bani catre domnii avocati!
Pacat!Domnul COSTEL GALCA imi facuse o impresie buna ! Oare sa nu ne pricepem noi la oameni si caractere?Nu prea cred!Doamnelor si domnilor .La aceasta ora ne sunteti foarte mult datori.Va asteptam urmatoarele miscari!
Cu respect
Un om care are incredere in puterea SCMD si a celor care-l apara
col.r COSTEL GALATEANU

Domnule Galateanu,

Nu v-ati inselat deloc asupra mea. Ce ati gandit asa ramane. Acum, ideea este in felul urmator, va trebui a va obisnuti cu astfel de solicitari si nemultumiri din partea membrilor Dvs de sindicat. IN toate filialele din tare s-a intamplat acelasi lucru. De fiecare data se gaseste cineva care sa fie nemultumit. SI nemultumirile au fost mari, insa nu toate fondate. Este si normal cand ai 20 000 de procese sa se gasesca cineva care nu intelege mecanismul si sa vina apoi nemultumit. Pana la urma, nici un pensioar nu este fara dosar. Ceea ce da dovada de o buna organizare din partea Casei de avocatura pe care o reprezinnt. De asemenea, cele mai multe procese castigate definitiv si irevocabil sunt cele in care noi am reprezentat.

Politica reprezentarii in instanta noi o facem. Ca va intereseaza pe Dvs si pe oamenii pe care noi ii reprezentam este partea finala. Daca vom castiga sa nu. Ca noi am ales ca la la un termen sa nu ne prezentam la Bucuresti, dar sa ne prezentam in alta parte tine de administrarea dosarelor. Dosarul de la bucuresti nu a fost lasat de unul singur, chiar daca nu am fost prezenti fizic, pe masa judecatorului se afla ceea ce trebuia sa fie. Asta numesc eu eficienta. NU cred ca trebuie sa stau 5 ore personal sa depun hartia, cand o pot depune prin registratura.

Acum, eu ii inteleg pe militari, 98% dintre ei sunt pentru prima data in instanta. Cunosc psihologia omului bun care ajunge si da piept cu justitie. Pentru el, orice infatisare este extrem de importanta si cred ca atunci se judeca. De cele mai multe ori iese din sala de sedinta si intreaba in stanga si in dreapta ce are de facut, desi a fost acolo, CUnosc reactiile si sunt normale. NOi ne facem datoria. Si pana acum avem rezultate. NU a interesat nici o filiala din Bucuresti ce am facut noi la celelate instante, insa a auzit ca: am castigat acolo, acoo si acolo. NU i-a interesat razboul, cum l-am dus ce tactica cu ce arme. Au auzit doar atat: au castigat. Si asta este cel mai important. Acum acelasi lucru trebui sa il faca. Sa stea linistiti si sa aibe incredere. Stim ce facem si am demonstrat ca stim ce facem. NU ne-am batut joc de dosare, nu am pierdut nici un om, nu am pierdut nici un termen si am castigat tot, sau aproape tot ce am coordonat. CRed ca toate aceste data sunt suficiente ca sa se linisteasca toata lumea. SI mai este ceva, ceva foarte important: am ales cea mai buna strategie., Stiati ca tot lotul de aviatori a pierdut pe mana avocatului, ca li s-au respins actiunile al Bucuresti pe motive de procedura (ca au introdus actiunea impotriva unei persoan care nu avea calitatea procesuale, fara sa se intre pe fond???). La noi nu a fost cazul. Iar aceasta strategie pe care a gandit-o in primul rand Cabinetul pe care il conduc ajutat de departamentul juridic a dat roade in toata tara.

Revenind la "nemultumirea" membrului de sindicat, ea este doar aparent intemeiata, faptul ca nu m-a vazut pe mine sau pe colegii mei acolo, nu inseamna ca nu am facut actele de procedura. DIN punctul meu de vedere, nici un membru de sindicat nu trebuie sa se duca la tribunal atat vreme cat noi suntm imputerniciti. Pot sa ma prezint acolo si sa fiu tembel, sau pot sa nu ma prezint si sa fac actul de procedura. Daca am facut actul de procedura nu are rost sa pierd 5 ore.Eu sunt pentru eficienta nu pentru imagine. Cred ca sunteti de acord cu mine.

Vor mai fi nemultumiri, pentru ca este normal. De asemenea, tot din procesul muncii face parte si marja de eroare. Pana acum din fericire nu am avut nici o marja de eroare. Am introdus 100% din actiuni. deci nu am avut pierderi. 100% spune mult. NU am ametit nici un dosar, nu am ratacit acte, nu am inebunit de cap pe nimeni. vA INVIT SA VEDETI ORDINEA DOSARELOR. Nu va spun cati pensionari disperati ne sunau pentru ca nu stiau unde sa caute insa toate documentele erau in regula. Pana cum, din fericire nu am avut nici un pensionar pierdut pe drum. SI avem evdenta foarte buna a tot ce s-a intamplat. Oare asta nu da dovada responsabilitatii noastre? EU cred ca da? CRedeti ca toti avocatii sunt atat de dedicati? Glumiti daca ganditi ca da!

Revenind, spuneati ca primele procese sunt cele mai importante. Da asa este, aveti dreptate. SI cred ca am fost sustinatorul acestor idei. Ne-am luptat si ...avem rezultate. Insa din fericire avem complete la Curtea de Apel care ne-au dat castig de cauza. Teoretic tribunalul trebuie sa urmeze ce spune Curtea de apel pentru ca altfe le va casa hotararea si nici eu nu as risca sa treaca in dreptul meu 200 de solutii gresite, modificate in Apel.

La Tribunalul Bucuresti este insa o mare anomalie. Dosare introduse in aprilie, au termen in 2012, iar dosare pe pasul IB sau revizuire, introduse in septembrie au termen in noimebrie. Toata aceasa minunatie va incurca ff mult, insa ii dam de capat.

Acum va intreb pe Dvs. mai bine sa ma vada pe mine membrul de sindicat in instanta, insa eu habar sa nu am ce dosar am, ce acte trebuie sa depun si alte cele, sau sa fac actul de procedura necesar? Au am vazut avocati care nu stiau in ce dosar raspund, ce acte de procedura trebuie sa faca ce trebuie sa sustina etc.

Acum strigatul de disperare al membrului de sindicat este fals. El spune pe data de 12 ca nu are avocat pentru data de 14. Ar trebui sa ma duc acasa la domnia sa cu 2 zile sa il linistesc?

Au fost multe persoane, si este normal, care nu au inteles nimic in tot acest proces si care nu au inteles decat atat cat poate un om sa inteleaga atunci cand da prima data piept cu sistemul, dar nu ei trebuie sa priceapa procedura civila ci eu sa o stapanesc. Si este suficnent. Este ca si cum intr-un autobuz la o intersectie 10 babe ince sa tipe ca vine o masina din dreapta, insa aceasta are stop. Pai ele trebuei sa stie semnele de circulatie sau soferul? IN cazul aceste eu sunt soferul. Acum eu conduc si in autobuz trebuie sa fie liniste, iar daca cineva are cea sa intrebe sa intrebe nu sa se vaiete.

Acum, daca tot suntem la capitoul nemultumiri atunci si eu am multe nemultumiri si foarte intemeiate. Chiar foarte intemeiate. Dvs nu aveti nici un motiv de suparare. Chiar nici unul. Faptul ca am facut actele de procedura necesare valoreaza. repet mai mult decat prezenta unui avocat acolo. Stim ce avem de facut si tot ce cerem este sa fim lasati in pace sa ne facem treaba.

Dar revenid la nemultumiri. Stiti Dvs. ca noi si aucm trebuie sa ne luam banii pentru ce am muncit in decembrie, ianuarie si februarie. Si ca ii vom lua abia in februarie 2012? Stiti Dvs cate mii de discutii au fost cu privire la faptul ca s-a refuzat sa ni se platesc ceea ce am muncit? STiti Dvs cu cate mii de idei a venit contabilitatea si de fiecare data a mai gasit cateva reguli pe care le inventa numai pentru noi ca sa nu plateasca? Stiti ca desi s-a convenit o anumita forma apoi ni s-a spus ca trebuie sa mnai facem mii de chestiuni auxiliare si nu ni se plateau banii. Stiti ca s-au luat decizii peste capul nostru si apoi ni s-a impus? STiti cate greutati ne-a facut si ne face in continuare domnul Chelu? Zecile de ore pierdute la SCMD ca sa ni se plateasca ATENTIE DL GALATEANU: SA NI SE PLATEASC CHELTUIELIE DE DEPLASARE PE CARE LE-AM DAT DE LA NOI DIN BUZUNAR. Stiti ca eu am dat din buzunarul meu aproape 200 000 000 vechi si i-am recuperat peste 3 sau 4 luni. Pai este normal asa domnule Galateanu? NOi alergam ca tampitii, mergem peste tot sa fie bine, ne zbate, muncim si nu ni se dau inapoi proprii nostri bani? Spuneti-mi este normal? Si eu nu am facut nici un scandal ca 200 000 000 din banii mei au stat si au facut dpbanda la SCMD insa la SCMD cum i s-a parut ca nu am fi facut ceva cum am fost imediat urechiati.

Domnule Galateanu, SCMD nu este singurul nostru client, insa este cel mai problematic si cel mai rau platnic. Dvs imi cereti mie maxima seriozitate pentru fiecare din cei 5 000 de oameni. Insa in momentul in care urmeaza sa mi se plateasca, nu ce am muncit, ci ceea ce am platiti DIN BANII MEI, sa stau sa astept 4 luni pentru ca factura trebuia sa fie intocmita intr-o forma aiuristica ceruta de dl chelul. Noi avem companii multinationale care nu au intors niciodata nici o factura, iar dl Chelu ne-a intors toate facturile de fiecare data inventand motive.

sTITI dVS DOMUL GALATEANU, ca pentru ca SCMD sa economiseasca bani, noi am facut chestiuni speciale pentru acest lucru? Si SCMD a economisti cred ca vreo 10 000 ron, insa mie mi-a inapoiat banii pe care eu i-am platit abia peste 3-4 luni? Stiti ca a trebuit sa sunt toata conducerea sa imi primesc acest bani si ca de fiecare dat au fost discutii infinite?

Deci eu trebuie sa il impac si pe dl Chelu de la contabilitate, trebuie sa fac si o buna contabilitate in conformitate cu ideile mereu novatoare ale dlui chelu, trebuie sa dau zeci de telefoane ca sa mi se plateasca ceea ce mi se datoreaza, trebuie sa fiu prezent si la toata intrunirile SCMD, trebuie sa am grija si de fiecare persoana in parte, trebuie sa am grija ca in fiecare szi sa stiu ce dosare am a doua zi, trebuie sa stiu ce acte de procedura trebuie sa fac si nu sa ma prezint ca boul in fata judecatorului, trebuie sa fac si acte de procedura, iar adoua zi sa fiu proaspat ca sa vorbesc in fat ajudeacorului lucruri pertinete juridice nu povest ede adormit clientul. EU nu fac avocatura pentru client, eu fac pentru proces cu scopul de a castiga nu de a impesiona clientul.

Domnule Galateanu, eu vreau sa fie corect pentru toata lumea, insa asa cum eu imi indeplinesc obigatiile, as vrea ca si SCMD sa fie la fel de propmt cand are sa imi plateasca contravaloarea muncii.

Stiti Dvs ca au fost voci care au spus ca si asa mi s-a dat o suma mare de bani? Banii acestia cre au intrat la mine in cabinet au plecat catre avocatii pe care ii coordoneaz in teritoriu. Stiti cat am avut de patimit de pe urma acestei idei proaste a mea de a va ajuta, intr-un moment dificil pentru SCMD, cand nu aveau avocati avocati? Stiti ca pe banii mei a trebuit sa ma duc in teritoriu sa asist la discutii inutile? Eu amplecat in wk, in loc sa stau cu familia sa linistesc un membri de sindicat din teritoriu. IN viata mea nu voi ma face asa ceva. Stiti ca doi oameni s-au dus intr-o localitate si dupa ce au stat o noapte intreaga sa munceasca pt ca un avocat a fost neserios, apoi acesti oameni au primit reprosuri. Stiti ca una din colegele mele a venint plangad de la dl Chelu si mi-a spsu ca asa umilita nu a fost de nici un client? Stiti Dvs toate acestea? INsa ne cereti noua sa fim prezenti acolo.

Stiti Dvs ca sunt discutii sa nu ni se plateasca onorariul de succes pe motiv ca "membrii de sindicat nu au sentimentul ca au castigat pentru ca guvernul emite acte in continuare". Pai eu nu am nici o vina. EU am castigat ce trebuia sa castig si pentru care ne-am inteles.

Domnule Galateanu, eu am incredere in Dvs. cum si Dvs ati avut incredere in mine. Pana acum se pare ca nu v-ati inselat. Aveti incredere in continuare. Stim ce avem de facut. NU cred ca trebuie sa aprindem flacari la fiecre nemultumire. Ce a fost mai greu a trecut. Suntem profesionisti si stim ce avem a face.

Pe data de 23 voi fi acolo, Desi prezenta mea este inutila si consumatoare de timp si energie inutil. Dar voi fi acolo asa cum am fost fie eu, fie Razvam peste tot unde a fost nevoie.

IN incheiere, as vrea sa vorbim si de nemultumirile noastre nu numai ale militarilor (nu o singura data am vrut sa renuntam la contract pentru neindeplinirea obligatiilor contractuale de cater SCMD) O putem face oricand daca nu va veti respecta onoarea de a ne plati ce ni se datoreaza. Si o vom face. Nu suntem disperati dupa bani domule Galateanu dovada ca pretul este infim fata de sumele pe care teoretic fiecare militar le are de castigat. NOi am muncit, nu mult ci enorm. Pentrui fiecare militar in parte. NU stiu cum ii cheama pe nici unul idntre ei, insa stiu cat am avut grija ca nici un om sa nu se piarda si cate dsictuii am avut ca sa ne organizam astfel incat sa fie bine pentru fiecare om. NU as vrea sa facem ca romanul care se ineaca la mal.

Asa ca, haideti sa vedem si nemultumirile noastre care sunt muuult ma intemeiat de cat simplele pareri subeoctive si de moment ale unor membri. Repet, am experienta si stiu ca atunci cand sunt multe persoane sunt si multe nemultumiri, insa pe mine ma intereseaza rezultatul final si nu parerile subiective ale unuia sau altuia. Deci, SCMD sa isi indeplineasca obligatiile de plata, iar noi ale noastre, Daca nu ni se plateste, atunci membri Dvs de sindicat se vo reprezenta singuri si atuni intr-adevar vor fi singuri fara nic un act de procedura. EU i-am spus si dlui Chelui si altor persone. NU ne platici, nici o porblema pe baza de proces verbal de predare primiva va voi pune dosarele in brate si sa va descurcati cum vreti. EU ca prostul si pe banii mei nu mai muncesc.

Cu aceleasi consideratii pnetru toata lumea!

PS. Este foarte posibil sa mai fie erori de dactilografiere, NU mai am timp sa revizuiesc ce am scris.

---