miercuri, 29 septembrie 2010

SCRISOAREA UNUI CAMARAD DE LA TARGU JIU

Camarazi,
ieri dupa amiaza, am avut onoarea sa particip la infiintarea filialei nr 1 a SCMD in Tg. Jiu, alaturi de peste 40 de rezervisti. Domnul Dogaru a fost extraordinar din toate punctele de vedere si cu toata sinceritatea trebuie sa va spun ca am fost mandru ca avem asemenea colegi extraordinari printre noi. Daca unii au privit cu scepticism aceasta initiativa la inceput, spre final 95% din participanti au semnat cererea de intrare in sindicat. Am simtit o emotie extraordinara cand am vazut ca la activitate a participat unul dintre colegii nostri, actualmente nevazator, care a venit insotit de un prieten si in acelasi timp mi-a lasat un gust amar, neparticiparea a sute de rezervisti din Asociatia Cadrelor Militare in Rezerva din localitate.
Analizand pericolele iminente la adresa noastra, sunt convins ca in momentul in care cuponul lor de pensie va veni cu 60% redus, va exista o regrupare rapida a tuturor rezervistilor in favoarea sindicatului. Este doar o chestiune de timp.
Nu incerc sa fac propaganda sindicatului, DESI ATI PUTEA SA MA ACUZATI CA DE IERI AM DEVENIT MEMBRU SI UMBLU CU CUVINTE MARI, ci cererea mea s-a bazat pe fapte, nu pe vorbe, pe toate actiunile intreprinse de acesta si de cele care urmeaza. Cinste acestor colegi care au avut curajul sa-l infiinteze, cinste acestor oameni car au depus eforturi extraordinare pentru a construi un "mijloc" de lupta impotriva agresiunii actualei puteri.
Un lucru este cert.... daca nu ne unim cu totii suntem pierduti. De unul singur nu exista sanse de izbanda.
Ma felicit personal ca am lua aceasta decizie.
Sa aveti o zi buna!!!