joi, 9 septembrie 2010

CUM SA DEVENIM MILOGI - lectie in patru puncte

1.Acoperi toate urmele care ar putea sa demonstreze ca poti fi corupt;
2.Discuti cu "personalitati" din diferite domenii(politic,economic,cultura,sport,etc.) pe tema CE VOM FACE MAINE?
3.Transmiti mesaje(e-mail,SMS,etc.) despre ce ai vrea sa faci.
4.ASTEPTI
Imi cer scuze pentru prezentarea acestei teme dar scuzele sunt doar pentru faptul ca am fost f.f.foarte putin timp dascal cu acte .
Trecand peste introducere -stimati colegi din SCMD - suntem oameni deosebit de liberi -adica- nu mai avem grade , nu mai avem pregatire speciala-nu mai avem decat prietenie si solidaritate.
Prietenie pentru ca s-ar putea sa ne cunoastem de multa vreme si ne respectam reciproc si solidaritate pentru ca suntem uniti de un scop comun - sa putem muri linistiti nu stresati de niste nemernici.
Am fost atentionat de nenumarate ori (si le multumesc colegilor pentru acest fapt) ca nu reusec sa adaug pe lista membrilor SCMD nume sonore tip -sefi sau fosti sefi de directii ,stucturi sau alte niuvele din sistemul conducerii armatei-si ca nu reusec sa ii adaug pe listele noastre pentru ca-imi permit sa ii intrerb CE AU FACUT PENTRU ARMATA ROMANIEI.
Nu am cum sa ii adaug pentru ca incerc sa transmit un semnal unor oameni care sunt in somaj tehnic(asa parca se numeste cand esti platit cu sub 75% din salariu)
Nu am cum sa ii adaug pentru ca unii dintre ei bat pe la toate usile dar fara rezultat.
Nu am cum sa ii adaug pe unii care nu au coloana vertrebala.
Nu am cum sa ii adaug pentru ca unii pupa unde ..............
Inca odata imi cer scuze pentru stil dar daca de luni de zile doar vorbim si NE RUGAM de niste nemernici sa ne respecte drepturile inseamna ca devenim MILOGI.
Presedintele Filialei Sector 6
Col.(r) Marian TUDOR