vineri, 14 mai 2010

Lupta de orgolii sau cum de reusim noi sa nu finalizam nimic

S-au constituit filiale puternice in toata tara cu oameni puternici cu experienta deosebita in activitati de conducere.S-au desfasurat si se desfasoara o multitudine de activitati teoretice, de sustinere a ideilor noastre pentru a ne pastra drepturile castigate de-a lungul carierei.
Ne indemnam reciproc sa actionam in acest sens.Am ajuns sa ne rugam de alesii nostri sa ne sprijine in demersurile noastre.Multe din rugamintile noastre sunt pentru surzi.
Este insa ceva curios pentru mine atunci cand vad ca unii dintre noi asteapta CEVA de la ALTCINEVA.Iar acei unii vaneaza in materialele scrise si prezentate, ori greseli gramaticale, ori interpretari personale, ori pur si simplu critica ceva ce nici ei nu inteleg de ce este prezentat.Ba mai mult unii au inceput sa foloseasca un limbaj suburban care nu le face cinste si prin care demonstreaza ca au trecut prin armata ca gasca prin apa.
Curiozitatea mi-a fost satisfacuta atunci cand am inteles ca incepe sa se desfasoare o lupta surda de orgolii a unora care de-a lungul timpului petrecut in haina militara s-au simtit marginalizati iar acum incearca sa ne spuna ca ordinea, profesionalismul, libertatea de exprimare etc. au in fostii militari o conotatie speciala care este legata de verticalitatea fiecaruia dintre noi indiferent de functiile ocupate.
Cred ca este momentul sa lasam la o parte aceasta lupta.
Cred ca trebuie sa ne concentram activitatea pentru a lupta, in conditii legale, cu cei care ne batjocoresc si care incearca pe toate caile sa ne dezbine.
Cred ca este momentul sa actionam pentru a fi respectati de cei care nu cunosc cuvantul respect.
Apelul meu catre distinsii mei colegi din SCMD si nu numai este de a cauta impreuna si de a pune in practica actiuni concrete care sa-i faca pe actualii conducatori ai Romaniei sa inteleaga ca nu suntem si nici nu cred ca am fost masa de manevra pe care se sprijina in atingerea scopurilor murdare pe care si le-au propus.
Apelul meu pentru intelegere se bazeaza pe faptul ca am incredere totala in capacitatea noastra de a ne face auziti chiar si de fostii nostri colegi mai tineri care sunt inca in activitate si probabil se gandesc si la binele lor.
Cu deosebit respect,
col.(r) TUDOR Marian