sâmbătă, 1 mai 2010

AVANSATI-L GENERAL AL ARMATEI ROMANE PE DOMNUL VALENTIN STAN ! MERITA PE DEPLIN

De un an si patru luni ,adica imediat dupa sarbatorile de iarna ale anului 2009 ,atunci cand acest pitic si la propriu si la figurat pe numele sau adevarat ,EMIL BOC si cel care il supervizeaza si-i da comenzile pe nume Traian Basescu(de SEITAN si alti catei ca el nu mai amintesc ca mi-e scarba) au inceput sa debiteze elucubratiile lor despre "pensiile nesimtite"ale militarilor nu am mai trait un sentiment asa placut cum am trait aseara, cand am urmarit emisiunea domnului Valentin Stan intitulata " CONEXIUNI"(care mi-a scapat la data difuzarii ei) .

Dupa 37 de ani "petrecuti"in uniforma am trait draga mama ,dragi profesori care m-ati educat, comandanti care mi-ati fost alaturi la bine si la greu ,dragi prietenui si colegi, un sentiment ciudat, similar cu cel care l-a trait mos Ion Roata la vremea lui. Acela ca am fost scuipat de niste "boieri" . Si e ciudat ca aici boierii aveau ranguri de parlamentari sau ministri si erau sfatuiti sa ne scuipe pe mine si pe camarazii mei ofiterii, subofiterii, maistrii militari si mai nou pe militarii angajati pe baza de contract de catre insusi Presedintele Romaniei.Dar iata ca acolo unde ne-au scuipat acesti avortoni care conduc astazi destinele Romaniei a venit sa ne sarute un profesor de relatii internationale care a incercat sa explice unde este marsavia savarsita de cei despre care vorbeam mai devreme.

Atata timp cat mai exista oameni ca Valentin Stan ( a carui eruditie pe unii ii enerveaza)mai exista speranta.Speranta ca valorile acestei tari si natiuni nu vor muri niciodata .Si ca acei care fac ca speranta sa nu moara pe aceste pamanturi, dupa ce isi vor ispasi nobila lor misiune , lasand loc la altii mai tineri si mai in putere sa o faca ,vor fi lasati sa-si traiasca linistiti putinele batraneti si sa povesteasca nepotilor despre ispravile lor.

Asa cum spunea cineva,domnul Valentin Stan a reusit sa sintetizeze ideea unor"suflete alaturi de Tricolorul Romanesc “, a unor suflete care au avut inima infasurata in Tricolor timp 35 - 40 de ani din viata lor!

Va adresez cu respect invitatia de a urmari si dumneavoastra " pansamentul pus pe ranile noastre" de domnul Valentin Stan.Nu dureaza mult .Doar 9'20''.O puteti face la adresa

http://www.youtube.com/watch?v=GuT2M6uVjA8&NR=1

Stim ca avortonii nu se uita! Nu suporta unele posturi de televiziune care nu le canta in struna !Dar daca din intamplare se nimeresc pe aproape ii lasam sa se uite si ei.Ca doar ar trebui sa fie democratie.Si fiecare sa fie lasat sa-si spun pasurile. Iar ei care sunt platiti pentru asta din banii nostri si ai dumneavoastra ar trebui sa ia seama si sa repare nedreptatile (pe care culmea ,tot ei le-au facut).

O inima obosita care a stat infasurata in drapelul tricolor 37 de ani

Costel Galateanu