duminică, 15 iulie 2012

NE SCRIE COLEGUL MIHAI !II RASPUNDEM SI II PUNEM O INTREBARE !

NE SCRIE COLEGUL MIHAI !II RASPUNDEM SI II PUNEM O INTREBARE ! 

Buna ziua,

Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar se pare ca ne meritam soarta.
Cei care cred ca problema noastra a fost transata prin plecarea guvernarii portocalii se inseala.

Azi am fost in Piata Victoriei si cu toate eforturile organizatorilor, conform informatiilor transmise de posturile TV, la miting au venit aproximativ 300 de persoane.
Dupa ce au plecat manifestantii din piata am avut neplacuta surpriza sa constat ca fortele de ordine au prevazut (suprafata amenajata pentru miting) ca nu vor fi mai mult de 1000 - 2000 de persoane.
Daca avem in vedere ca au fost si cateva autocare din tara, se pare ca de fapt, fiecare filiala a SCMD din Bucuresti si Ilfov nu au fost in stare sa mobilizeze un numar echivalent de participanti, de exemplu, cu filiala SCMD Brasov care a trimis 50 de reprezentanti.
Din cate am observat au fost mai multe delegatii din tara.
Asta insemna ca birourile filialelor din Bucuresti nu stiu sa-si motiveze colegii din filiale.
Si asta inseamna ineficienta.

In ritmul acesta marinarul va redeveni carmaciul nostru mult iubit, iar actiunile din instanta vor reintra pe fagasul din glorioasa epoca BASESCU-BOC.

Am urmarit situatia procesuala a unui cetatean roman la emisiunea Exces de putere si m-am ingrozit!

mihai

RASPUNS
La filiala SCMD sector 6, la fiecare adunare organizata, presedintele filialei a discutat acest aspect si a facut apel la membrii de sindicat sa participe la meeting-uri. Inainte de meeting-uri am trimis e-mail al toti membrii de sindicat din filiala care au astfel de adrese.Telefoane si sms-uri am dat, dar telefoanele date de sindicat au un numar redus de apeluri. Pe site-ul SCMD si al filialei s-a afisat data meeting-ului respectiv. Mai mult de atat nu stiu ce ar trebui sa faca biroul operativ al unei filiale pentru a avea cat mai multi sindicalisti prezenti la manifestatie.

Dragos Icleanu
ÎIINTREBARE
Cum ati proceda dumneavoastra domnule MIHAI pentru a fi mai eficient decat BO al FILIALEI??????

Costel GĂLĂȚEANU