marți, 17 ianuarie 2012

Primim de la manifestantii de la Piata Universitatii

În data de 17 ianuarie 2012, 10:41, lesu ionel a scris:
Va rog... daca se poate si doriti.. sa postati aceste informatii, intrucat eu am fost lovit foarte rau de catre jandarmi, doar pentru faptul ca am sesizat ca... "niste" indivizi imbracati in civil au patruns in randurile manifestantilor inarmati cu pietre, petarde, etc.(special pentru a creia DIVERSIUNE ) dar cand au venit sa-l verifice pe unul dintre ei... acestia s-au salutat !... NO COMMENT !
Dupa care am fost lovit cu brutalitate... si numai interventia celor din jur a facut ca eu... sa nu mai fiu maltrat.
Pacat. Am facut parte din primul grup revolutionar aparut in premiera mondiala pe un post de televiziune in Decembrie 1989, acum, impreuna cu foarte multi revolutionari.., am declansat aceste proteste... si promitem ca nu ne vom opri... decat atunci cand vom fi impuscati.
,,Dumnezeu..." va fi alaturi de noi !
... si vom obtine indepartarea de la aceasta guvernare a tuturor celor care au gresit in mod intentionat la subminarea economiei de stat (Basescu + Boc) si au participat la umilirea pensionarilor, la umilirea revolutionarilor, la umilirea prietenilor - colegilor - vecinilor nostri care inca mai lucreaza la asa-zisul stat, la umilirea intregului popor roman.
Se pare ca acest "organ" jandarmeria romana trebuie desfiintat, intrucat a devenit o forta extrem de agresiva folosita de putere. Nu este o forta de protectie... asa cum tot incearca sa ne minta sefi acestora. Acestia va trebui sa raspunda de diversiunea creiata, de opresiunea.., agresiunea declansata in mod intentionat impotriva manifestantilor.
tel. de contact : 0726.938.011.
de a ceea.. va rog dragii mei, sa transmiteti mai departe tuturor, ca sa se vada ca in ROMANIA.. poporul plange !... datorita acestei guvernari.. si sa iesiti cu toti in strada cat mai repede cu putinta. Acesta este mesajul meu.
Multumesc!
LESU IONEL