sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Recensământul nu se poate încheia, fiindcă nu s-a întors recenzorul

Institutul Național de Statistică nu poate centraliza datele de la recensmânt din cauză că Florin Piersic încă îl ține de vorbă pe recenzorul care l-a vizitat. Persoana desemnată să meargă acasă la Florin Piersic a plecat vineri spre locuința actorului și n-a ieșit nici acum din casă. Coșmarul recenzorului a început când i-a adresat lui Florin Piersic o întrebare aparent inofensivă: „Când v-ați născut ?” Actorul a preluat imediat discuția: „Când m-am născut eu eram la o filmare, cu Marga Barbu și cu prietenul meu Ion Besoiu, marele Ion Besoiu, te salut Ioane, te pup mă”. Din acel moment totul a fost pierdut pentru recenzor. El a mai apucat doar să dea un SMS celor dragi: „Am nimerit la Florin Piersic, nu știu dacă mai scap de aici. Vă iubesc pe toți”.
Vecinii l-ar fi putut salva pe recenzor, dar nu au avut curajul să intervină de teamă să nu fie și ei prinși în discuție.
Pompierii încearcă acum să spargă ușa ca să-l scoată de acolo pe recenzor, însă șansele să-l găsească viu sunt minime.
Se pare că recenzorul prizonier este victima unei farse morbide a colegilor săi recenzori, care știau exact cine stă la acea adresă și l-au trimis pe colegul lor fix în gura lupului. „Nu credeam că va fi ținut așa de mult de vorbă”, ne spune unul dintre colegii victimei. „Când a plecat mâncase bine, era și odihnit... Acum e important ca el să se hidrateze și să lupte psihic contra plictiselii, să se gândească la ceva plăcut, vesel, dacă vrea să aibă vreo șansă”.