luni, 31 octombrie 2011

Fostul presedinte al organizatiei judetene a PD-L Salaj preia sefia filialei PRM

Fostul preşedinte al PD-L Sălaj din perioada 2001-2008, Viorel Stanca, a anunţat faptul că a fost desemnat de conducerea centrală a PRM ca preşedinte interimar al filiale judeţene.

General în rezervă, Stanca a spus că a primit „independenţă totală în Sălaj” din partea liderului partidului, Cornel Vadim Tudor.

Am avut o discuţie de trei ore cu Vadim, în care mi-am impus condiţiile. A strigat la mine, am strigat la el, am bătut palma, am independenţă totală în Sălaj: din punct de vedere al alianţelor, al oamenilor care vin în partid. Nu se amestecă nici la candidaţi, nici la nimic, libertate totală. (...) O să aduc în partid o grămadă de „chipie”, deci ofiţeri în rezervă din MApN, din SRI, din Poliţie, toţi cei care vibrează atunci când drapelul românesc urcă pe catarg, a declarat Viorel Stanca.

Potrivit acestuia, sondajele situează actualmente PRM Sălaj la 4,5% din opţiunile alegătorilor iar ţinta pentru viitoarele alegeri este de 10%.

Stanca a subliniat faptul că la alegerile de anul viitor partidul nu va avea avea candidaţi proprii la primăria Zalău şi Consiliul Judeţean Sălaj, ci îi va sprijini pe candidaţii USL, cu care PRM Sălaj intenţionează să semneze un protocol.

Fostul lider al PDL Sălaj a adăugat faptul că plecarea sa din acest partid a venit ca urmare a „încălcării grave a democraţiei din PDL”, dar şi a atitudinii actualului preşedinte al filialei, deputatul Lucian Bode.

Lui Bode (...) vreau să îi reproşez faptul că s-a lăsat influenţat până la dominarea deplină de persoane atât din interiorul partidului cât mai ales din exteriorul acestuia şi, persoanal, îi reproşez că a cedat cinstea şi onoarea în favoare umplerii buzunarelor, a precizat Viorel Stanca. (Agerpres)

http://www.pesurse.ro/#/2011/10/31/fostul-presedinte-al-organizatiei-judetene-a-pd-l-/