luni, 14 martie 2011

AŞTEPTÂND LINIŞTIŢI ÎN FAŢA TELEVIZORULUI!

AŞTEPTÂND LINIŞTIŢI ÎN FAŢA TELEVIZORULUI!
Pe 1 Martie am fost la marşul de protest, unde am întâlnit bătrâni militari de peste 75 de ani veniţi din Botoşani, Tg Mureş sau Bistriţa! Mergeau greu, probabil anii mulţi "primiţi" în dar şi oarece boli inerente vârstei, le obstrucţionau deplasarea într-un ritm mai alert, dar s-a ţinut cont de asta şi s-a oprit coloana manifestanţilor, ori de câte ori a fost nevoie! N-am înţeles atunci, de ce am fost mai puţini cu aproape jumătate faţă de 24 ianuarie, când SINDICATUL nostru, a organizat primul marş de protest, chiar de ziua Unirii! Cineva mi-a dat răspunsul: "Atunci în ianuarie, le ardea buza şi erau speriaţi pentru că ne tăiaseră din pensii. Acum ne-au dat pensia din dec şi retroactiv ce ne-au reţinut în ianuarie!" Este o motivaţie plauzibilă întradevăr, dar...dpdv atitudinal, să mă iertaţi, asta denotă o mare lipsă de caracter şi mari carenţe în educaţia ostăşească minimală (părăsirea camaradului pe câmpul de luptă)!
Am fost astăzi 14 martie, la pichetarea Parlamentului spunând prezent apelului conducerii Sindicatului nostru şi am întâlnit acelaşi absenteism inexplicabil! Vremea f frumoasă, organizarea excelentă, modul de prezentare a doleanţelor şi nemulţumirilor noastre au fost făcute f profesionist, dar, dragi camarazi din Bucureşti, dumneavoastră n-aţi venit! Din cei peste 7.000 de mebri înscrişi, nu ştiu dacă am fost puţin peste 100! Şi cam aceleaşi figuri, care spun mereu prezent!
Trag concluzia că dumneavoastră cei care staţi acasă, sunteţi cu adevărat REZERVA care aşteaptă să intre "în luptă" dacă noi cei din linia-ntâi sutem nimiciţi! Sau poate că sunteţi mulţumiţi cu ce se-ntâmplă în societate şi vă e bine, veniturile sunt ok, ca în decembrie, de ce să vă deranjaţi, nu? Sau abordaţi varianta "intelectualului": "Lasă-i bă că sunt destui care se duc, ce să mai încurc şi eu?", văd la televizor ce fac acolo!!! Cu asemenea mod de gândire şi acţiune, stimabililor, nu vă supăraţi ne merităm soarta! Mie nu-mi rămâne decât să vă doresc odihnă plăcută, să fiţi lipsiţi de stres în continuare şi pensia să vă crească faţă de decembrie, cu 25%! E bine? Să trăiţi bine!
Lt. col. (r) Vasile BĂESCU
PS
În folclorul românesc există povestea aia cu "răbdătorul" care în timp ce aştepta căderea parei, a fost "lovit" de un noroc neaşteptat, când, o cucoană s-a milostivit de el, oferindu-i adăpost şi posmagi gratis!
Stimaţi camarazi "indiferenţi", vremea pomenilor şi a milostivirii a trecut! Dacă vrei ceva trebuie să lupţi până dobândeşti!