joi, 13 ianuarie 2011

General-magistrat Panaitescu: “Boc, un homunculus* care face propagandă fascistă cu pensiile nesimțite!” (audio)

Scris de Marian GHIŢEANU/e-politic.ro

Fostul președinte al Tribunalului Militar Teritorial București, magistrat militar gen. (r.) Ion Panaitescu, declară, în interviul acordatwww.e-politic.ro, că cei care au decis diminuarea pensiilor militarilor și au emis și deciziile corespunzătoare sunt infractori! Făptuitorii respectivi se fac vinovați de fals intelectual, uz de fals și de abuz în serviciu contra intereselor persoanelor. Mai mult, spune generalul Panaitescu, prin HG 735/2010 se marchează dispariția statului de drept, a principiilor Dreptului.

Generalul Ion Panaitescu are aproape 40 de ani de muncă și peste 25 de ani de magistratură militară – a fost președinte al Tribunalului Militar Teritorial București, judecător de Curte Militară de Apel, șef al Direcției Instanțelor Militare din MJ, procuror șef al Secției militare din cadrul DNA și singurul magistrat care a judecat sau audiat trei premieri ai României – Constanti Dăscălescu, Manea Mănescu și Petre Roman.

*“homunculus – faptură umanoidă miniaturală pe care alchimiștii Evului Mediu credeau că o pot crea prin fermentarea îndelungată a unor fluide animale într-un stomac de cal. Conform credințelor din acea vreme, un homunculus se hrănea cu sânge uman și putea fi folosit ca slujitor de către cel care îl crea.” Iată ce declară generalul Panaitescu pentru www.e-politic.ro:

Atunci când recalculându-se pensiile militare, fără documente, în lipsa documentelor pe care Legea le reclamă, cei care au emis deja deciziile de pensie și au diminuat pensiile militarilor au comis infracțiuni, cel puțin la o primă vedere, de fals intelectual, uz de fals și de abuz în serviciu contra intereselor persoanelor. Motiv pentru care cei răspunzători trebuie să explice gestul lor și să facă Ministerul Apărării Naționale cuvenitele reparații.

Prin urmare, acestea sunt infracțiuni, nu mai vorbim de morală, de nimic, sunt fapte prevăzute de legea penală!

Vinovați, făptuitori, sunt, pe de o parte, autorii legilor, care au încălcat, în privința pensionarilor militari și a celorlați pensionari cărora li se recalculează pensiile, principiul neretroactivității Legii.

Indiferent ce explicații tâmpite vor fi furnizate, principiul neretroactivității Legii nu poate fi discutat!

Pe de altă parte, hotărârile de guvern prin care se pun în aplicare legile, în speță HG 735/2010 de recalculare a pensiilor militarilor, la ea mă refer, este o aberație nemaiîntâlnită! Și vă dau un exemplu: la art. 11 din această hotărâre se spune că sunt supuse recalculării și pensiile militare ale căror cuantumuri sunt stabilite prin hotărâri judecătorești definitive și irevocabile!!! Dacă ținem cont că, pe de o parte, această hotărâre de guvern e un act administrativ al puterii executive, iar pe de altă parte că o hotărâre judecătorească este dată în numele Legii și este intrată în puterea lucrului judecat și investită cu formulă executorie, potrivit art. 269 Cpc., îl implică și pe președintele țării care ordonă procurorilor și tuturor agenților statului să stăruie în ducerea la îndeplinire a respectivei hotărâri, iar guvernul vine, printr-un act administrativ și anulează hotărâri intrate în puterea lucrului judecat, de-aici încolo pot să mă aștept ca orice hotărâre a oricăreia dintre instanțele românești să poată fi desființată printr-o hotărâre de guvern! Cu alte cuvinte, dacă se va pronunța o pedeapsă într-un caz oarecare, guvernul poate da o hotărâre de guvern de anulare a hotărârii privitoare la acel caz!

Indiferent ce se întâmplă, asta înseamnă că puterea executivă a înnebunit și a intrat în domeniul puterii judecătorești! Lucru nemaiîntâlnit, niciodată! Nu se poate ca o hotărâre de guvern să desființeze o hotărâre judecătorească! Ei bine, la art. 11 din HG 735/2010 o să întâlniți această aberație!

În baza acestei aberații, deși doamna general Lupu a spus, pe posturile de televiziune, că pensiile magistraților militari nu vor fi recalculate, deși Curtea Constituțională a admis că pensiile magistraților nu vor fi supuse recalculării, mie mi s-a luat din pensia mea toată pensia! Atâta pensie câtă aveam ca magistrat militar mi-a fost luată toată!

Pe această cale, anunț că indiferent ce se va întâmpla, chiar dacă va fi să caut în coșurile de gunoi, să cerșesc în intersecții, să spăl parbrize, eu nu voi încasa niciodată pensia astfel cum mi-a fost diminuată! O fac cadou domnului Boc, de exemplu! Mi-a fost tăiat 90 la sută din pensie! Eu am fost toată viața magistrat militar, n-am fost altceva! Or, Curtea Constituțională a spus că pensiile magistraților, fără să distingă dacă sunt militari sau civili, nu sunt supuse recalculării. Am colegi magistrați militari care au optat pentru pensie civilă, ei bine, și lor le-au tăiat pensiile!

Sunt vinovați toți cei implicați, pentru că nu au gândit un act normativ! Eu nu pot să comentez gestul de a crea un sistem unitar de pensii, dar goana de război turcesc cu care s-a lucrat și lipsa de calificare, voluntarismul de tip haiducesc al premierului Boc – este ca un haiduc aflat pe toate arăturile țării, prin toate bălăriile acestor ținuturi, este ca o muscă fără cap care bâzâie bezmetică în toate! N-are pic de metodă, nu a gândit absolut nimic! Singura lui obsesie a fost pensiile nesimțite sau salariile nesimțite, un act de propagandă fascistă!

Pensia mea i-o fac cadou domnului Boc, să și-o pună la pălărie!

Referitor la domnul ministru Gabriel Oprea, un ministru, un om politic, nu poate decât să aibă o poziție rectilinie și dacă ar fi și în conformitate cu Legea și cu Consituția țării, ar fi și mai bine! Dar dacă mi-alunecă opinia pe lângă urechi și astăzi spunem una și mâine spunem alta și poimâine spunem cu totul și cu totul altceva, lucrurile astea sunt năucitoare! Iar noi facem rău că-i luăm în serios!

Acum toată lumea se află într-o stare de surescitare. Dacă, ferească Dumnezeu!, vreunuia dintre „beneficiari”, cum se exprimă într-o manieră absolut ticăloasă – că noi suntem „beneficiari” ai acestei manevre odioase – i se scurtează zilele, ieșind în mod “natural”, ca să-l citez pe marele constituționalist Boc, din sistemul de pensie, dacă oamenii își pun capăt zilelor, dacă fac infarct, pentru că sunt oameni în vârstă, sunt generali la 90 de ani, nu se mai pot mișca, de ce să le reteze viața un asemenea homunculus?!

Cine are dreptul asupra vieții acestor oameni? Pentru că în fond este un atentat asupra vieții! Câte pusee de tensiune n-au fost făcute zilele acestea!

Eu, personal, voi formula plângeri penale împotriva celor pe care-i voi identifica că mi-au calculat pensia din fanteziile lor bolnăvicioase! Nădăjduiesc că voi primi, odată, până nu voi ieși în mod “natural”, pe cale naturală, din sistemul de pensii, vreun răspuns și nu voi înceta niciodată să mă lupt cu ei până când nu-i voi răzbi! Eu n-am să mă las, niciodată, îi asigur de lucrul ăsta! Dar în acest timp n-am să iau niciodată pensia!

Credeți că hotărârea judecătorească de suspendare a HG 735/2010 are vreun efect asupra cerbiciei și cazonismului lucrătorilor din Armată?! Ei nu dau doi bani pe această hotărâre și, în general, nu dau doi bani pe nimic!

N-am crezut că Bacalbașa, cu al său “Moș Teacă” și Brăescu, cu “Vine domnul și doamna gheneral!”, au avut dreptate. Eu n-am crezut că sunt asemenea ființe! Păi, Bacalbașa și Brăescu sunt mici copii pe lângă ce se întâmplă acum în Armata Română, în Ministerul de Interne, la SRI ș.a.m.d., în toate sferele de forță naționale, de apărare!

Eu nu atât deplâng diminuarea pensiei. Bun, dacă vor să n-o mai iau, n-am s-o mai iau, în fond au fost atâția generali ai Armatei Române care au făcut Canalul, au făcut Aiudul, au murit în pușcării și li s-a luat tot! Ăsta a fost destinul lor! Deci, nu diminuarea pensiei o plâng, ci plâng maniera bezmetică, abuzivă și incalificabilă a conducătorilor politici ai acestei țări, cărora nu știu ce li s-a năzărit să se războiască cu mănunchiul ăsta de uncheși care au fost militari!

Probabil că vor acționa în instanță, se va bloca justiția pentru că sunt sute de mii de procese care vor fi declanșate, și în timpul acesta țara va merge din victorie în victorie, sub glorioasa conducere a acestui homunculus pe care îl cheamă Boc!