miercuri, 26 mai 2010

Curtea de la Strasbourg spune că pensia este un drept din care nu-mi poţi lua

Avocatul Gyorgy Frunda, invitat la Realitatea TV, atrage atenţia asupra aspectelor juricide pe care le implică tăierea pensiilor.

"Curtea de la Strasbourg spune că pensia este un drept, ca terenul,casa, maşina, din care nu-mi poţi lua o parte. Este un drept deproprietate al meu, în care am investit zeci de ani. Nu poţi veni tu să iei din pensia mea. Mai multe ţări ale Europei au fost condamnate când au încercat să se atingă de pensie, motiv pentru care noul premier din Marea Britanie, de exemplu, propune îngheţarea pensiilor", a spus Gyorgy Frunda.

REALITATEA.NET 26.05.2010
Cei care nu vor tine cont de acest principiu de drept si vor nationaliza o parte din pensiile noastre trebuie sa raspunda.