miercuri, 22 aprilie 2015

INFORMATII PENTRU COLEGII CARE PANA LA ACEASTA DATA NU AU INTRAT IN POSESIA CARDULUI DE SANATATE

Afland din media informatii contradictorii privind modul de a intra in posesia cardului de sanatate, precum si faptul ca de la 01.05.2015 trebuie sa-l prezinti obligatoriu medicului de familie, aflandu-ma intamplator in fata Casei Nationale de Sanatate, am intrat sa ma informez cum pot intra in posesia cardului pentru ca nu l-am primit prin posta.

La intrare este un birou de informatii in care o persoana “ acra” m-a intreabat ce doresc, iar apoi mi-a spun ca afara, pe perete se afla un anunt din care pot afla tot ce ma intereseaza despre cardul de sanatate. Mai jos aveti anutul:





De la Casa Nationala de Sanatate am plecat cam nelamurit si am dat telefon la biroul Relatii publice al CASAOPSNAJ, unde o persoana mi-a spus sa stau linistit ca-l voi primi de la medicul de familie.
Tot din media am aflat ca medicii de familie nu vor sa faca activitatea de distributie a cardurilor catre pacientii pe care ii au in evidenta pentru ca nu este o prevedere legala in acest sens si ei “munca patriotica” nu fac.


         In cele din urma, aflandu-ma tot intamplator in apropierea CASAOPSNAJ am intrat si am intrebat despre faptul ca nu am primit cardul de sanatate si cum se procedeaza in acest caz. Plin de bunavointa paznicul, mi-a dat un imprimat de cerere. Iata-l:



Pe care sa-l completez si impreuna cu o copie ca cartii de identitate sa le depun la Registratura CASAOPSNAJ, urmanad sa astept telefon de la CASA, care ma va anunta cand sa vin pentru a-mi ridica acest card. Am procedat in consecinta si acum astept.
Poate astept pana la PASTELE CAILOR!
Dragos Icleanu