joi, 31 mai 2012
Rareş Mănescu promite înfiinţarea de "Magazine Sociale", cu preţuri de producător
Rareş Mănescu, candidatul USL la Primăria Sectorului 6, a anunţat printre altele că intenţionează să înfiinţeze Magazine Sociale în toate cartierele sectorului, de unde se vor putea cumpăra produse la preţuri de producător.
LA MULTI ANI GENISTILOR , REZERVISTILOR SI MILITARILOR IN RETRAGERE!
LA MULTI ANI tuturor genistilor, fosti si actuali, de ziua armei lor !
LA MULTI ANI si tuturor celor in rezerva si in retragere, cu ocazia Zilei Rezervistului Militar, indiferent de arma si serviciu.
ONOARE lor, oriunde s-ar afla: la instrucție, la studii, in teatrele de operații, la posturi in strainatate, in asociatii, ligi sau sindicate !
ONOARE si UN GAND PIOS celor care au scris istorie, timp de peste 150 de ani si nu mai sunt printre noi !
LA MULTI ANI si tuturor celor in rezerva si in retragere, cu ocazia Zilei Rezervistului Militar, indiferent de arma si serviciu.
ONOARE lor, oriunde s-ar afla: la instrucție, la studii, in teatrele de operații, la posturi in strainatate, in asociatii, ligi sau sindicate !
ONOARE si UN GAND PIOS celor care au scris istorie, timp de peste 150 de ani si nu mai sunt printre noi !
ALEGERI LOCALE 2012: Rareş Mănescu va impune un ritm de anvelopare de 300-400 de blocuri pe an
Canditatul USL la Primăria Sectorului 6, Rareş Mănescu, însoţit de ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Eduard Hellvig, a vizitat astăzi mai multe zone din sectorul 6 pentru a vedea stadiul reabilitării termice a blocurilor.
Cei doi au mers pe strada Valea Bujorului unde unul dintre blocurile de locuinţe a fost anvelopat termic în 2011 pe banii proprietarilor, dar este din nou în lucrări de reabillitare, de această dată pe banii proveniţi de la bugetul local.
„Este de neconceput faptul că Primăria Sectorului 6 face din nou aceleaşi lucrări la un bloc reabilitat deja, în timp ce proprietarii au cerut sprijinul administraţiei doar pentru repararea terasei. Banii irosiţi aici puteau fi folosiţi pentru reabilitarea unui alt bloc din cele 1.700 care aşteaptă încă anveloparea“, a declarat Rareş Mănescu.
Reabilitarea termică a blocurilor este o prioritate pentru candidatul USL la Primăria Sectorului 6. Acesta va anvelopa toate blocurile din sectorul 6 până la finalul primului său mandat, asigurând fondurile necesare unui ritm de 300-400 de blocuri anvelopate pe an. Reabilitarea se va face mai repede, mai bine, mai organizat decât până acum, la preţuri corecte şi la o calitate superioară.
Listele de reabilitare vor fi întocmite transparent, fără nepotisme şi intervenţii de tip Poteraş. Lucrările în derulare nu vor fi întrerupte, dar contractele cu constructorii vor fi renegociate. Imediat după 12 iunie, în Primărie va fi înfiinţat un birou de consultanţă, unde asociaţiile de proprietari pot găsi sprijin pentru întocmirea dosarului de reabilitare.
La rândul său, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Eduard Hellvig, a declarat că viitorul primar al sectorului 6 trebuie să gestioneze corespunzător resursele bugetare, fiind surprins că reabilitările din sectorul 6 costă mai mult decât în alte sectoare, iar numărul de blocuri anvelopate este mult mai mic în comparaţie cu restul administraţiilor locale.
„Lucrurile nu pot rămâne aşa! Opt ani de mandat care au coincis cu o perioadă de creştere economică au lăsat prea puţine urme în sectorul 6. S-a făcut prea puţin şi acest lucru arată gradul de competenţă al actualului primar. Când mă uit la blocul pe care au fost montate din nou schelele mă simt ca în Legenda Meşterului Manole“, a afirmat Eduard Hellvig.
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului a dat asigurări că, începând din septembrie, lucrările de reabilitare a blocurilor vor fi plătite din fonduri europene, deoarece Comisia Europeană a aprobat finanţarea prin bugetul comunitar a creşterii eficienţei energetice a blocurilor construite în perioada 1950-1990.
„Este de neconceput faptul că Primăria Sectorului 6 face din nou aceleaşi lucrări la un bloc reabilitat deja, în timp ce proprietarii au cerut sprijinul administraţiei doar pentru repararea terasei. Banii irosiţi aici puteau fi folosiţi pentru reabilitarea unui alt bloc din cele 1.700 care aşteaptă încă anveloparea“, a declarat Rareş Mănescu.
Reabilitarea termică a blocurilor este o prioritate pentru candidatul USL la Primăria Sectorului 6. Acesta va anvelopa toate blocurile din sectorul 6 până la finalul primului său mandat, asigurând fondurile necesare unui ritm de 300-400 de blocuri anvelopate pe an. Reabilitarea se va face mai repede, mai bine, mai organizat decât până acum, la preţuri corecte şi la o calitate superioară.
Listele de reabilitare vor fi întocmite transparent, fără nepotisme şi intervenţii de tip Poteraş. Lucrările în derulare nu vor fi întrerupte, dar contractele cu constructorii vor fi renegociate. Imediat după 12 iunie, în Primărie va fi înfiinţat un birou de consultanţă, unde asociaţiile de proprietari pot găsi sprijin pentru întocmirea dosarului de reabilitare.
La rândul său, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Eduard Hellvig, a declarat că viitorul primar al sectorului 6 trebuie să gestioneze corespunzător resursele bugetare, fiind surprins că reabilitările din sectorul 6 costă mai mult decât în alte sectoare, iar numărul de blocuri anvelopate este mult mai mic în comparaţie cu restul administraţiilor locale.
„Lucrurile nu pot rămâne aşa! Opt ani de mandat care au coincis cu o perioadă de creştere economică au lăsat prea puţine urme în sectorul 6. S-a făcut prea puţin şi acest lucru arată gradul de competenţă al actualului primar. Când mă uit la blocul pe care au fost montate din nou schelele mă simt ca în Legenda Meşterului Manole“, a afirmat Eduard Hellvig.
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului a dat asigurări că, începând din septembrie, lucrările de reabilitare a blocurilor vor fi plătite din fonduri europene, deoarece Comisia Europeană a aprobat finanţarea prin bugetul comunitar a creşterii eficienţei energetice a blocurilor construite în perioada 1950-1990.
Cum se vor inapoia banii retinuti in plus pentru CASS din pensiile de peste 740 de lei? Normele de aplicare pentru OUG nr. 17/2012, publicate
31 Mai 2012 Roxana Neagu
Casa de Pensii Publice a stabilit, printr-un act normativ publicat marti, care este procedura prin care vor fi restituite sumele incasate gresit de stat pentru contributii CASS de la pensionarii cu pensii mai mari de 740 de lei. Mai exact, institutia a publicat normele de publicare pentru OUG nr. 17/2012, cea care a decis ca pensionarii trebuie sa isi recupereze esalonat banii platiti in plus. Actul normativ nu lamureste insa daca mostenitorii au dreptul sa solicite acesti bani, in cazul in care pensionarii vor deceda inainte de finalizarea platilor.
Casa de Pensii Publice a stabilit, printr-un act normativ publicat marti, care este procedura prin care vor fi restituite sumele incasate gresit de stat pentru contributii CASS de la pensionarii cu pensii mai mari de 740 de lei. Mai exact, institutia a publicat normele de publicare pentru OUG nr. 17/2012, cea care a decis ca pensionarii trebuie sa isi recupereze esalonat banii platiti in plus. Actul normativ nu lamureste insa daca mostenitorii au dreptul sa solicite acesti bani, in cazul in care pensionarii vor deceda inainte de finalizarea platilor.
MFP/CNAS/CNPP nr.772/163/198/2012).
Actul normativ stabileste ca sumele retinute de la data de 1 ianuarie 2011 pana la data de 30 aprilie 2012, reprezentand diferenta dintre pensiile nete rezultate prin aplicarea procentului de contributie de asigurari sociale de sanatate asupra intregului cuantum al pensiei si pensiile nete rezultate prin aplicarea procentului de contributie de asigurari sociale de sanatate asupra partii din pensie care depaseste nivelul de 740 lei, se restituie astfel:
In cazul in care, in urma acestei operatiuni, rezulta subdiviziuni ale leului, acestea se inmultesc cu 3, iar suma rezultata se aditioneaza la diferenta de restituit in prima transa, prin rotunjire la leu.
Restituirea sumelor percepute gresit pensionarilor se face din oficiu de catre Casa Nationala de Pensii Publice, prin casele teritoriale de pensii, precum si de catre casele de pensii sectoriale si cele apartinand sistemelor proprii de asigurari sociale neintegrate in sistemul public de pensii.
Plata catre titularii drepturilor de pensii a sumelor care se restituie in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 17/2012 se efectueaza impreuna cu drepturile de pensii aferente fiecarei luni.
Suma care se restituie titularului se evidentiaza distinct pe talonul de plata a drepturilor de pensie.
"Restituirea sumelor reprezentand diferenta dintre contributiile de asigurari sociale de sanatate retinute de la data de 1 ianuarie 2011 pana la data de 30 aprilie 2012 rezultate prin aplicarea procentului de 5,5% asupra intregului cuantum al pensiei si contributiile rezultate prin aplicarea procentului de 5,5% asupra partii din pensie care depaseste 740 lei se face prin diminuarea veniturilor bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate si se evidentiaza la o pozitie distincta de venituri bugetare.", explica Ordinul Casei Nationale de Pensii Publice.
De asemenea, actul normativ precizeaza ca sumele reprezentand diferente de plata la impozitul pe veniturile din pensii, dupa recalculare pe perioada 1 ianuarie 2011—30 aprilie 2012, se fac venit la bugetul de stat.
Pentru inscrierile noi la pensie, precum si pentru pensiile recalculate din perioada 1 ianuarie 2011—30 aprilie 2012, restituirea sumelor retinute in plus in aceasta perioada, se face corespunzator fiecarei luni pentru care s-a acordat pensia/pensia recalculata, indiferent de data comunicarii la plata in sistem centralizat. Calculul acestor sume se face de catre casele teritoriale de pensii, casele de pensii sectoriale si cele apartinand sistemelor proprii de asigurari sociale neintegrate in sistemul public de pensii.
Ce se intampla cu pensionarii care ies din sistem inainte de finalizarea platilor
Ministrul Muncii a explicat dupa adoptarea OUG nr. 17/2012 ca banii incasati in plus pentru CASS de la pensionari vor fi restituiti numai titularului, si nu familiei sau mostenitorilor.
"As vrea sa stiti urmatorul lucru, ca daca un pensionar are o datorie catre stat, daca persoana decedeaza, acea datorie nu este preluata de mostenitori. Deci pensia reprezinta o institutie separata in Romania, si-a constituit niste reguli de-a lungul a 100 de ani si incercam sa le respectam in favoarea pensionarului. Dar, va spun, asa cum noi nu transferam debitul pensionarului asupra mostenitorului, nici aceasta suma care i se cuvine titularului nu va fi transferata mostenitorilor", a argumentat Mariana Campeanu.
Ministrul muncii, contrazis de dreptul comun
Pe de alta parte, Laura Mihalcea, avocat la societatea de avocatura Ionescu si Sava, a aratat ca "In conditiile dreptului comun, drepturile de pensie neincasate pana la decesul pensionarului se transmit catre mostenitorii acestuia. Nu exista nicio lege speciala care sa interzica acest aspect".
Avocatul este de parere ca nici OUG nr. 17/2012 nu interzice acest aspect. La art. 2 alin. 4 din OUG se prevede : „plata catre titularii drepturilor de pensii a sumelor care se restituie in conditiile art. 1 se efectueaza impreuna cu drepturile de pensii aferente fiecarei luni” – ceea ce inseamna ca daca pensionarul e in viata, sumele incasate in mod ilegal se restituie odata cu pensia, in mod esalonat. Prin acest articol nu este specificat expres ca plata se restituie numai pensionarilor, ci articolul trebuie interpretat ca, in cazul in care plata se face catre pensionari, acesta se face odata cu pensia, conform articolului precizat.
"Deci, in cazul in care plata nu se face catre pensionar, intrucat pensionarul a decedat, acest articol nu este aplicabil, devenind incident dreptul comun", puncteaza mai departe avocatul de la Ionescu si Sava.
Astfel, potrivit Laurei Mihalcea, baza legala care le ofera dreptul mostenitorilor sa incaseze sumele retinute in mod ilegal este dreptul comun, si anume: art. 644 si urm., art. 650 si urm. din vechiul Cod civil, respectiv art. 953 si urm. din noul Cod civil. Bineinteles, pentru ca mostenitorii sa incaseze sumele in discutie este necesar ca acestia sa se deschida succesiunea si apoi sa o accepte (altfel, nu ar avea calitatea de mostenitori, si implicit, nici dreptul de a culege de pe urma defunctului aceste sume).
Aceeasi prevedere este regasita si in Normele de aplicare a OUG nr. 17/2012, astfel ca problema nu este deloc elucidata.
Mai mult decat atat, avocatul demonteaza si argumentatia ministrului Muncii referitor la datoriile pensionarului catre stat care nu sunt transferate mostenitorilor.
"Daca un pensionar are o obligatie de natura patrimoniala catre stat si nu a executat-o pana la decesul sau, aceasta obligatie se transmite mostenitorilor in conditiile dreptului comun. Statul are dreptul sa ceara aceste datorii si din cate stiu le cere", a explicat Laura Mihalcea.
Legea pensiilor naste si mai multe semne de intrebare
In acelasi timp, multe persoane au argumentat ca, in baza art. 120 din Legea pensiilor (Legea nr. 263/2010), mostenitorii au dreptul sa primeasca banii din CASS incasat gresit de stat, in cazul in care pensionarii decedeaza pana la recuperarea integrala a sumelor.
Acest articol stabileste ca:
"Consider ca se poate interpreta in sensul ca sumele retinute in mod ilegal se incadreaza in ipoteza „drepturi restante de pensie, cuvenite si neincasate pana la deces”, deoarece aceste sume reprezinta de fapt parti din drepturile de pensii (pe care statul le-a retinut in mod ilegal), ce se cuvin pensinarilor conform noii OUG si care vor fi considerate incasate abia in momentul in care se restituie ultima transa din totalitatea sumelor retinute in mod ilegal. Astfel, in cazul in care pensionarul decedeaza inainte de restituirea integrala a sumelor retinute in mod ilegal, atunci mostenitorii acestuia au dreptul sa faca o cerere pentru restituirea acestor sume. Asa cum specifica articolul, aceasta restituire se face tot in conditiile dreptului comun, neexistand prevederi speciale in acest sens", arata Mihalcea.
Reamintim ca, prin Decizia nr. 223 si Decizia nr. 224 din data de 13 martie 2012, Curtea Constitutionala s-a pronuntat asupra exceptiilor de neconstitutionalitate referitoare la dispozitiile art.259 alin.(2) din Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
Actul normativ stabileste ca sumele retinute de la data de 1 ianuarie 2011 pana la data de 30 aprilie 2012, reprezentand diferenta dintre pensiile nete rezultate prin aplicarea procentului de contributie de asigurari sociale de sanatate asupra intregului cuantum al pensiei si pensiile nete rezultate prin aplicarea procentului de contributie de asigurari sociale de sanatate asupra partii din pensie care depaseste nivelul de 740 lei, se restituie astfel:
- pentru sumele retinute in perioada ianuarie—martie 2011, restituirea se realizeaza in transe lunare egale in perioada iunie—august 2012;
- pentru sumele retinute in perioada aprilie 2011—aprilie 2012, restituirea se realizeaza pana la data de 31 decembrie 2013.
In cazul in care, in urma acestei operatiuni, rezulta subdiviziuni ale leului, acestea se inmultesc cu 3, iar suma rezultata se aditioneaza la diferenta de restituit in prima transa, prin rotunjire la leu.
Restituirea sumelor percepute gresit pensionarilor se face din oficiu de catre Casa Nationala de Pensii Publice, prin casele teritoriale de pensii, precum si de catre casele de pensii sectoriale si cele apartinand sistemelor proprii de asigurari sociale neintegrate in sistemul public de pensii.
Plata catre titularii drepturilor de pensii a sumelor care se restituie in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 17/2012 se efectueaza impreuna cu drepturile de pensii aferente fiecarei luni.
Suma care se restituie titularului se evidentiaza distinct pe talonul de plata a drepturilor de pensie.
"Restituirea sumelor reprezentand diferenta dintre contributiile de asigurari sociale de sanatate retinute de la data de 1 ianuarie 2011 pana la data de 30 aprilie 2012 rezultate prin aplicarea procentului de 5,5% asupra intregului cuantum al pensiei si contributiile rezultate prin aplicarea procentului de 5,5% asupra partii din pensie care depaseste 740 lei se face prin diminuarea veniturilor bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate si se evidentiaza la o pozitie distincta de venituri bugetare.", explica Ordinul Casei Nationale de Pensii Publice.
De asemenea, actul normativ precizeaza ca sumele reprezentand diferente de plata la impozitul pe veniturile din pensii, dupa recalculare pe perioada 1 ianuarie 2011—30 aprilie 2012, se fac venit la bugetul de stat.
Pentru inscrierile noi la pensie, precum si pentru pensiile recalculate din perioada 1 ianuarie 2011—30 aprilie 2012, restituirea sumelor retinute in plus in aceasta perioada, se face corespunzator fiecarei luni pentru care s-a acordat pensia/pensia recalculata, indiferent de data comunicarii la plata in sistem centralizat. Calculul acestor sume se face de catre casele teritoriale de pensii, casele de pensii sectoriale si cele apartinand sistemelor proprii de asigurari sociale neintegrate in sistemul public de pensii.
Ce se intampla cu pensionarii care ies din sistem inainte de finalizarea platilor
Ministrul Muncii a explicat dupa adoptarea OUG nr. 17/2012 ca banii incasati in plus pentru CASS de la pensionari vor fi restituiti numai titularului, si nu familiei sau mostenitorilor.
"As vrea sa stiti urmatorul lucru, ca daca un pensionar are o datorie catre stat, daca persoana decedeaza, acea datorie nu este preluata de mostenitori. Deci pensia reprezinta o institutie separata in Romania, si-a constituit niste reguli de-a lungul a 100 de ani si incercam sa le respectam in favoarea pensionarului. Dar, va spun, asa cum noi nu transferam debitul pensionarului asupra mostenitorului, nici aceasta suma care i se cuvine titularului nu va fi transferata mostenitorilor", a argumentat Mariana Campeanu.
Ministrul muncii, contrazis de dreptul comun
Pe de alta parte, Laura Mihalcea, avocat la societatea de avocatura Ionescu si Sava, a aratat ca "In conditiile dreptului comun, drepturile de pensie neincasate pana la decesul pensionarului se transmit catre mostenitorii acestuia. Nu exista nicio lege speciala care sa interzica acest aspect".
Avocatul este de parere ca nici OUG nr. 17/2012 nu interzice acest aspect. La art. 2 alin. 4 din OUG se prevede : „plata catre titularii drepturilor de pensii a sumelor care se restituie in conditiile art. 1 se efectueaza impreuna cu drepturile de pensii aferente fiecarei luni” – ceea ce inseamna ca daca pensionarul e in viata, sumele incasate in mod ilegal se restituie odata cu pensia, in mod esalonat. Prin acest articol nu este specificat expres ca plata se restituie numai pensionarilor, ci articolul trebuie interpretat ca, in cazul in care plata se face catre pensionari, acesta se face odata cu pensia, conform articolului precizat.
"Deci, in cazul in care plata nu se face catre pensionar, intrucat pensionarul a decedat, acest articol nu este aplicabil, devenind incident dreptul comun", puncteaza mai departe avocatul de la Ionescu si Sava.
Astfel, potrivit Laurei Mihalcea, baza legala care le ofera dreptul mostenitorilor sa incaseze sumele retinute in mod ilegal este dreptul comun, si anume: art. 644 si urm., art. 650 si urm. din vechiul Cod civil, respectiv art. 953 si urm. din noul Cod civil. Bineinteles, pentru ca mostenitorii sa incaseze sumele in discutie este necesar ca acestia sa se deschida succesiunea si apoi sa o accepte (altfel, nu ar avea calitatea de mostenitori, si implicit, nici dreptul de a culege de pe urma defunctului aceste sume).
Aceeasi prevedere este regasita si in Normele de aplicare a OUG nr. 17/2012, astfel ca problema nu este deloc elucidata.
Mai mult decat atat, avocatul demonteaza si argumentatia ministrului Muncii referitor la datoriile pensionarului catre stat care nu sunt transferate mostenitorilor.
"Daca un pensionar are o obligatie de natura patrimoniala catre stat si nu a executat-o pana la decesul sau, aceasta obligatie se transmite mostenitorilor in conditiile dreptului comun. Statul are dreptul sa ceara aceste datorii si din cate stiu le cere", a explicat Laura Mihalcea.
Legea pensiilor naste si mai multe semne de intrebare
In acelasi timp, multe persoane au argumentat ca, in baza art. 120 din Legea pensiilor (Legea nr. 263/2010), mostenitorii au dreptul sa primeasca banii din CASS incasat gresit de stat, in cazul in care pensionarii decedeaza pana la recuperarea integrala a sumelor.
Acest articol stabileste ca:
Art. 120. - (1) Sumele neincasate de catre pensionar, reprezentand pensia pe luna in care a avut loc decesul si/sau, dupa caz, drepturi restante de pensie, cuvenite si neincasate pana la deces, se platesc sotului supravietuitor, copiilor, parintilor sau, in lipsa acestora, celorlalti mostenitori, in conditiile dreptului comun.Avocatul Laura Mihalcea este de parere ca acest articol 120 este interpretabil.
(2) Sumele prevazute la alin. (1) pot fi solicitate in cadrul termenului general de prescriptie.
Normele de aplicare pentru Art. 120. din Legea pensiilor
Art. 80. - (1) Sumele ramase neincasate de catre pensionarul decedat, prevazute in art. 120 alin. (1) din lege, se platesc:
a) sotului supravietuitor;
b) copiilor;
c) parintilor;
d) in lipsa acestora, mostenitorilor in conditiile dreptului comun.
(2) Actele necesare in vederea acordarii acestor sume sunt, dupa caz:
- cerere (anexa nr. 9);
- certificatul de deces, in original si in copie;
- actul de identitate al solicitantului (original si in copie);
- acte de stare civila ale solicitantului, din care sa rezulte gradul de rudenie cu decedatul (original si copie);
- certificatul de mostenitor (original si copie);
- copia talonului de plata a pensiei persoanei decedate, dupa caz.
"Consider ca se poate interpreta in sensul ca sumele retinute in mod ilegal se incadreaza in ipoteza „drepturi restante de pensie, cuvenite si neincasate pana la deces”, deoarece aceste sume reprezinta de fapt parti din drepturile de pensii (pe care statul le-a retinut in mod ilegal), ce se cuvin pensinarilor conform noii OUG si care vor fi considerate incasate abia in momentul in care se restituie ultima transa din totalitatea sumelor retinute in mod ilegal. Astfel, in cazul in care pensionarul decedeaza inainte de restituirea integrala a sumelor retinute in mod ilegal, atunci mostenitorii acestuia au dreptul sa faca o cerere pentru restituirea acestor sume. Asa cum specifica articolul, aceasta restituire se face tot in conditiile dreptului comun, neexistand prevederi speciale in acest sens", arata Mihalcea.
Reamintim ca, prin Decizia nr. 223 si Decizia nr. 224 din data de 13 martie 2012, Curtea Constitutionala s-a pronuntat asupra exceptiilor de neconstitutionalitate referitoare la dispozitiile art.259 alin.(2) din Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
Curtea a constatat ca dispozitiile art.259 alin.(2) din Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii sunt constitutionale in masura in care se interpreteaza in sensul ca procentul de 5,5% se aplica numai asupra veniturilor din pensii care depasesc 740 de lei.
Deciziile nr. 223 si 224 au fost publicate in Monitorul Oficial, nr. 236 din 18 aprilie 2012.
Potrivit motivarii CCR, categoria de venituri asupra careia poarta sarcina fiscala - contributia de asigurari de sanatate - sunt veniturile din pensie; sarcina fiscala este stabilita asupra diferentei dintre cuantumul pensiei si suma deductibila de 740 lei, iar prin modalitatea concreta de calcul al acestei sarcini fiscale se ajunge, in privinta tuturor pensiilor, indiferent de cuantumul lor concret, la plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat a cotei de 5,5% aplicata asupra diferentei mentionate si la scutirea totala de la plata contributiei a sumei deductibile de 740 lei.
Puteti consulta OUG nr. 17/2012 in sectiunea de Legislatie sau pur si simplu accesand acest link.
Deciziile nr. 223 si 224 au fost publicate in Monitorul Oficial, nr. 236 din 18 aprilie 2012.
Potrivit motivarii CCR, categoria de venituri asupra careia poarta sarcina fiscala - contributia de asigurari de sanatate - sunt veniturile din pensie; sarcina fiscala este stabilita asupra diferentei dintre cuantumul pensiei si suma deductibila de 740 lei, iar prin modalitatea concreta de calcul al acestei sarcini fiscale se ajunge, in privinta tuturor pensiilor, indiferent de cuantumul lor concret, la plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat a cotei de 5,5% aplicata asupra diferentei mentionate si la scutirea totala de la plata contributiei a sumei deductibile de 740 lei.
Puteti consulta OUG nr. 17/2012 in sectiunea de Legislatie sau pur si simplu accesand acest link.
Cum să furi un miliard de euro!
Autor: ROSCA STANESCU SORIN
Eduard Hellvig s-a aşezat pe o bombă cu ceas atunci când a preluat Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. Iniţial, au existat indicii sau chiar probe, unele mediatizate, conform cărora doamna Elena Udrea a sifonat bani publici. Apoi, zilele trecute, a explodat o primă bombă. Lansată, ce-i drept, de procurorii Departamentului pentru Luptă Antifraudă de la Bruxelles. Aceştia au identificat nereguli grave în legatură cu faimoasa “Gala Bute”, folosită de Elena Udrea pentru a-şi face campanie. Dacă semnalele procurorilor de la Bruxelles se confirmă, atunci DNA, care a preluat cazul, va fi obligat să constate că s-au săvârşit infracţiuni. Oricum, nu mai plăteşte UE, ci plătim noi cei 1,3 milioane euro. Ceea ce, însă, a descoperit Eduard Hellvig în minister întrece orice imaginaţie.
Eduard Hellvig s-a aşezat pe o bombă cu ceas atunci când a preluat Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. Iniţial, au existat indicii sau chiar probe, unele mediatizate, conform cărora doamna Elena Udrea a sifonat bani publici. Apoi, zilele trecute, a explodat o primă bombă. Lansată, ce-i drept, de procurorii Departamentului pentru Luptă Antifraudă de la Bruxelles. Aceştia au identificat nereguli grave în legatură cu faimoasa “Gala Bute”, folosită de Elena Udrea pentru a-şi face campanie. Dacă semnalele procurorilor de la Bruxelles se confirmă, atunci DNA, care a preluat cazul, va fi obligat să constate că s-au săvârşit infracţiuni. Oricum, nu mai plăteşte UE, ci plătim noi cei 1,3 milioane euro. Ceea ce, însă, a descoperit Eduard Hellvig în minister întrece orice imaginaţie.
Noul ministru de la Dezvoltare a cerut, de urgenţă, sprijinul Ministerului de Interne. O adevărată cutie a Pandorei s-a deschis. Din ea ies fantomele doamnei Elena Udrea. Care au primit contracte de 2 miliarde de euro. Dintre acestea, reporterii de la www.paginaintai.net au identificat operaţii extrem de dubioase, săvârşite de clientele PDL, în valoare de cel puţin 1,3 miliarde euro. Sub ministeriatul lui Vasile Blaga dar mai ales al Elenei Udrea. Aceasta uriaşă sumă de bani a fost distribuită, în vremuri de criză, clientelei PDL, care, în schimb, a sponsorizat partidul sau i-a îmbogăţit pe membrii acestuia. Fiecare dintre aceste contracte este supraevaluat. Aproape toate vizează construcţia sau modernizarea unor săli de sport.
Cine sunt beneficiarii? Aşa cum reiese din ampla documentare a colegilor de la Pagina Întâi, avem de-a face cu o faună destul de diversă de personaje. Asfaltatori din “grupul de sprijin” PDL, consilieri ai Palatului Cotroceni, inclusiv directoarea de cabinet a Preşedintelui Traian Băsescu, reprezentanţi ai unor societăţi comerciale, cu sediul în clădiri aparţinând PDL, patroni de ziare, posturi de radio şi televiziuni cotroceniste, alte societăţi, care, fără excepţie, au sponsorizat campaniile politice PDL şi ale Preşedintelui României. Dintre aceştia, unii sunt anchetaţi de DNA pentru alte fapte iar, în cazul altora, au fost deja întocmite rechizitorii.
Contractele sunt atât de numeroase, încât Eduard Hellvig nu are altă soluţie decât aceea de a constata că “avem de-a face cu un jaf public” şi de a solicita sprijinul autorităţilor. Între timp, maşina de sifonat bani, pusă în funcţiune şi turată la maxim de Elena Udrea, trebuie oprită. Iar cheia de contact ar fi bine să fie aruncată la canal.
Iată unde sunt banii românilor, pensionari şi nepensionari, copii şi adulţi, în vremuri de cumplită criză. Iată ce a făcut unul dintre cei mai importanţi miniştri ai cabinetelor Boc, în dispreţul opiniei publice. Iată de ce ţara este confruntată cu atât de multe lipsuri.
Au trecut doar câteva zile de la instalarea Guvernului Ponta, iar presa cotrocenistă începe să se agite, arătându-i pe miniştri cu degetul şi întrebând cu candoare: “oare de ce nu sunt scoase la lumina ilegalităţile despre care USL vorbea, în opoziţie fiind? Nu cumva USL-ul a minţit?”. Nu a minţit! Ceea ce se întâmplă la Dezvoltare e doar începutul!
Sursa: CorectNews
Pensionarii militari nu vor mai trebui să restituie statului banii încasaţi în 2011
"Era o problemă destul de veche şi stringentă referitoare la o categorie de pensionari militari, în special din MApN, dar şi din Ministerul de Interne cărora, prin recalcularea pensiilor, nu doar că li s-a diminuat pensia, dar de la 1 iunie urma să li se ia, practic, din pensie ceea ce primiseră în 2011. Pentru aceia am aprobat un memorandum. Nu li se ia niciun leu din pensie. În Parlament, la Camera Deputaţilor, este un proiect de lege care va fi dezbătut în prima şedinţă, pe 11 sau 12 iunie, şi acolo probabil că decizia va fi să nu li se mai ceară acestor militari (...) să plătească din urmă, din 2011, ceea ce au încasat", a susţinut Ponta, la finalul şedinţei de guvern.
Referitor la declaraţiile ministrului Muncii, Mariana Câmpeanu, care a spus că ar vrea să pună în aplicare legea privind indexarea pensiilor de la jumătatea acestui an, premierul a afirmat că orice cheltuială se decide abia după consultarea Ministerului Finanţelor şi a instituţiilor financiare internaţionale cu care România are acorduri. "Doamna ministru Câmpeanu, ca orice ministru al Muncii şi Protecţiei Sociale, îşi doreşte să facă foarte multe lucruri. Şi eu îmi doresc să le facem. (...) La reduceri sunt de acord din prima, când mi se propun reduceri. Când mi se propun cheltuieli, nu pot să le aprob decât după ce discutăm cu Ministerul de Finanţe şi cu partenerii internaţionali", a afirmat Victor Ponta. AGERPRES
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12391958-victor-ponta-pensionarii-militari-nu-vor-mai-trebui-restituie-statului-banii-incasati-2011.htm
"Fostii militari", un concept aberant,incalificabil!
Preşedintele ţării ne-a mai devoalat o parte din adâncul gândirii creatoare a domniei sale. După o îndelungată şi vinovată abţinere, domnul preşedinte a afirmat într-un discurs printre dinţi, abia stăpânindu-şi ura, căpensionarii militari sunt foşti militari. Un concept prezidenţial mai vechi, neafirmat public până acum, care a produs deja efecte dezastruoase. O afirmaţie menită să mai adauge un strop de otravă dispreţului cu care îi tratase şi până acum pe slujitorii sub drapel.
Domnia sa, Comandantul, se face că nu ştie că militarul nu depune jurământul numai până la pensie. Se preface că nu cunoaşte, deşi are o pregătire militară atestată de propria biografie, că un militar rămâne militar până la moarte. Chiar şi după !
Domnul preşedinte ne-a dezvăluit acum, mai clar,adevăratele motivele pentru care au fost desfiinţate pensiile militare de stat: fiindcă, la pensie, conform judecăţii domniei sale, militarul dispare. Devine un „fost”, fără drepturi şi fără identitate.
Susţinerea publică a acestei idei, permite acum tuturor militarilor, chiar şi celor neîncrezători, să înţeleagă intenţia cu care Curtea Constituţională a concluzionat că militarul nu are drept la pensie. Se vede mai bine că Decizia nr. 735/2010 a C.C.R. nu făcea decât să materializeze juridic viziunea Comandantului Forţelor Armate. Concepţie conform căreia militarul în rezervănu mai este militar !
El devine, prin „reevaluare” prezidenţială, un civil nou-nouţ. Ca urmare, proaspătul civil trebuia rupt de instituţia militară. Trebuia sfărâmată legătura sa cu militarii activi. Trebuia ucis, formal, militarul din el, înainte de a o face destinul. Ceea ce s-a şi întâmplat, cu impulsul C.C.R.. Pas cu pas.
El, pensionarul militar, „fostul militar” conform concepţiei „reformatoare” a preşedintelui, după zeci de ani de muncă şi renunţări la drepturile fireşti oricărui alt cetăţean al ţării, pierde odată cu pensionarea orice drept pecuniar constituţional. A devenit un „fost” Şi atât! Un asistat social de cea mai joasă speţă. Conform Deciziei mai sus menţionate, pensionarului militar i se va atribui ceva ce se numeşte un supliment. Adică, pe româneşte, va fi beneficiarul unei pomeni din mila guvernanţilor! De ce spun pomană? Deoarece, pentru militarul în rezervă pensia a încetat să mai fie un drept constituţional ca la toţi ceilalţi locuitori ai României.
În mintea preşedintelui de azi şi, prin servilism, în înţelesul constituţional al Curţii Constituţionale, militarul în rezervă poate să dispară. I s-a luat, absolut aberant, dreptul la pensie. În locul pensiei militare i se acordă un supliment!. Odată cu militarul în rezervă,poate să dispară şi armata de rezervă. Aproape o sută de mii de potenţiali luptători instruiţi deja.
Discriminarea este evidentă! Chiar şi pentru cei mai îngăduitori, ura cu care sunt trataţi „foştii militari”este o realitate. Ca dovadă, iată cum apare, după completare (publicată în Monitorul Oficial nr.64/ 26 ianuarie 2012!), Legea nr.303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor: art.82*)alin.7, „Judecãtorii şi procurorii pot opta între pensia de serviciu şi pensia din sistemul public. Judecãtorii şi procurorii militari pot opta între pensia de serviciu şi pensia militarã de serviciu”…. Ei pot opta. Pentru ei există şi acumpensia militară de serviciu!!! Iar mai departe, la art.85*)alin.2,scrie negru pe alb:”Pensiile de serviciu ale judecãtorilor şi procurorilor, precum şi pensiile de urmaş prevãzute la art. 84 se actualizeazã ori de câte ori se majoreazã indemnizaţia brutã lunarã a unui judecãtor şi procuror în activitate, în condiţii identice de funcţie, vechime şi grad al instanţei sau parchetului, cu luarea în considerare, în procent, a sporurilor intrate în baza de calcul la acordarea pensiei de serviciu, precum şi a sporului de vechime. Dacã în urma actualizãrii rezultã o pensie de serviciu mai micã, judecãtorul sau procurorul îşi poate pãstra pensia aflatã în platã.” Pentru ei se poate! Pentru „foştii militari”, NU !!!
Nu este bătaie de joc? Nu este expresia cea mai elocventă a umilinţei? Nu reprezintă cel mai clar exemplu de discriminare? Unde este „Legea unitară a pensiilor” prin care se desfiinţează ca “nesimţite”toate “pensiile speciale”? Unde sunt vorbele sforăitoare despre justeţe şi dreptate socială? Ale preşedintelui încă în funcţie! Ale premierului-primar-boC !
În mod evident, cele de mai sus sunt texte extrase din legile militare, texte prin a căror anulare a fost desfiinţat statutul militarilor în rezervă. Acum sunt introduse în legile celor care se află deasupra tuturor. Ale căror pensii nu s-au “recalculat”. În legile celor care trăiesc într-o altă ţară, în România lor! Întreaga fărădelege, a fost posibilă cu aportul interesat şi anticonstituţional al Curţii Constituţionale! La îndemnul preşedintelui şi al primului ministru-primar-boC !
Niciodată, în cursul milenarei sale istorii, Armata nu a fost într-un asemenea mod desconsiderată. Iar militarul, niciodată atât de injosit. Despre acest adevăr, domnul preşedinte trebuie să fie conştient! Deoarece istoria, indiferent de intenţiile distrugătoare ale unuia ori ale altuia, îşi va reintra în drepturi, cu neiertătoare consecinţe pentru cei care o neagă. Fie ei preşedinţi de ţară ori simpli muritori.
Armata, ca instituţie, a tacut . Dar Armata nu este o entitate abstractă. Ea este vie, populată. Iar ei, militarii, sunt fiinţe înzestrate cu gândire. Sunt educaţi şi responsabili. Ei au glas. Ei sunt adevăraţi, au suflet, au simţiri. Şi nu pot suporta la nesfârşit umilinţa. Ei ştiu că au drept crez doar voinţa poporului şi, mai devreme sau mai târziu, vor asculta glasul acestuia. Semnele în acest sens sunt evidente. Ele ies la suprafaţă în ciuda nesfârşitelor oprelişti, legiferate ori nu.
Dacă este în firea lucrurilor ca orice preşedinte să devină odată un fost preşedinte, niciodată (chiar niciodată!), un militar nu va fi un fost militar! Oricât de mult şi-ar dori, unul sau altul, să se întâmple aşa.
SURSA: http://teopal.com/?p=1379 --
Foştii militari nu vor mai returna statului sumele considerate că au fost date în plus la pensie
Guvernul României a aprobat un memorandum în şedinţa din 30 mai, care prevede ca foştilor militari să nu li se ia mai nici un leu celor cărora li s-a diminuat pensia ca urmare a aplicării prevederilor OUG nr. 1 din 2011.
Aceştia urmau ca în urma recalculării/revizuirii pensiilor să piardă nu numai prin diminuarea cuantumului lunar al pensiiei dar urmau să returneze statului toată diferenţa acordată în 2011 şi care se considera că s-a dat în plus.
Aceştia urmau ca în urma recalculării/revizuirii pensiilor să piardă nu numai prin diminuarea cuantumului lunar al pensiiei dar urmau să returneze statului toată diferenţa acordată în 2011 şi care se considera că s-a dat în plus.
Memorandumul va urgenta aprobarea proiectului de lege aflat la Camera Deputaţilor, care urmează să-l dezbată în prima şedinţă de plen, ca şi cameră decizională.
În cumunicatul adresat de ministrul apărării, Corneliu Dobriţoiu, cu ocazia Zilei rezervistului, acesta a precizat: “Am reuşit, într-o primă etapă, printr-un memorandum aprobat de Guvern în şedinţa din 30 mai, să nu li se ia nici un leu celor cărora li s-a diminuat pensia ca urmare a aplicării prevederilor OUG nr. 1 din 2011.”
Ministrul a specificat că în a doua etapă a procesului de eliminare a discrepanţelor cauzate în procesul de rectificare a pesnnsiilor foştilor militari, se vor aduce pensiile micşorate la cuantumul din decembrie 2010.
“O a doua etapă a acestui demers urmăreşte ca, în condiţiile bugetare ale anului următor, să elimine toate discrepanţele cauzate în procesul de rectificare, aducând cuantumul pensiilor celor cărora le-au fost diminuate la nivelul celor din 2010″ a precizat Dobriţoiu.
De asemenea acesta declarat că actul este unul reparatoriu pentru cei cărora le-au fost pe nedrept diminuate veniturile, dar totodată i-a asigurat pe cei care, în urma recalculării, au beneficiat de pensii majorate, că, în baza principiului neretroactivităţii, un bun câştigatvor rămâne cu acest drept câştigat.
De altfel Dobriţoiu a specificat în cuvântul său: “consider nu doar o datorie ci şi o obligaţie să acţionez în perioada imediat următoare, cu întreaga mea energie şi cu toate mijloacele pe care le am la dispoziţie ca ministru şi om politic, pentru a repara toate nedreptăţile greu de înţeles şi imposibil de acceptat pe care le-aţi îndurat în domeniul recalculării pensiilor militare. Vom acţiona, în paralel, pe linia redefinirii legislaţiei pensiilor militare, în spiritul tradiţional al pensiilor ocupaţionale, existent până acum în Armata României. În acest sens, vom institui un dialog serios, profesionist cu toate asociaţiile cadrelor în rezervă, fără discriminări, în cadrul unei comisii tripartite, alături de reprezentanţii Ministerului Apărării Naţionale şi ai Parlamentului. Sunt încredinţat că expertiza dumneavoastră, a rezerviştilor, ne va ajuta să găsim cea mai bună soluţie pentru reintroducerea acestui sistem de care se bucură militarii din multe armate aliate, şi pe care l-aţi pierdut în mod nedrept, şi fac asta în numele obiectivului comun de recâştigare a demnităţii militarilor, de recâştigare a rolului, importanţei şi respectului de care s-au bucurat în societate, de-a lungul istoriei, ostaşii noştri. Nu în ultimul rând, doresc să vă asigur că voi acţiona pentru ca nimeni să nu mai îndrăznească să încerce, prin subterfugii politice, să lovească în demnitatea şi onoarea corpului de cadre, prin avansări abuzive sau prin acţiuni de politizare a armatei”.
sursa: Biroul de Presă al MApN
TABEL CU MEMBRII SCMD CARE TREBUIE SA ACHITE DIFERENTA DE ONORARIU(vezi mailul col VASILE MIHAI)
Domnilor colegi,
Va trimit spre studiu si informarea colegilor nostri cele doua situatii din atas.
Mentionez faptul ca tabelul nominal cu membrii SCMD care trebuie sa achite
diferenta de onorariu s-ar putea sa contina si date inexacte, in sensul ca acea
diferenta sa fie deja achitata de catre unii dintre colegii nostri, dar acest fapt
sa nu fie reflectat de tabel.
Oricum, dumneavoastra impreuna cu membrii SCMD cuprinsi in situatie, aveti
tot dreptul sa verificati exactitatea datelor din tabel.
In legatura cu onorariul de succes (situatie pe care v-am trimis-o anterior), va
informez ca pana in prezent din cei 50 de colegi care trebuie sa achite acest
onorariu s-a prezentat unul singur.
Cu multumiri pentru ajutorul dumneavoastra si aleasa consideratie,
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
Departamentul Juridic
Col. (r) Vasile MIHAI
Telefon: 0736601110
Scmd
Sect.
|
Nume si prenume
|
Data instantei
|
Revizuite
|
Nr.dosar
tribunal
|
Termen
|
Suma
|
A cata decizie este
|
6
|
Alexandrescu Grigore
|
09-04-12
|
43121/
15.12.2011
|
35722/3/2011
|
29.10.2012
|
1
| |
6
|
Alexandrescu Grigore
|
24-05-12
|
43121/
06.02.2012
|
35722/3/2011
|
29.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Anghel Dănuţ
|
26-03-12
|
60327/07.12.2011
|
35699/3/2011
|
25.10.2012
|
1
| |
6
|
Anghel Dănuţ
|
12-05-12
|
60327/23.01.2012
|
35699/3/2011
|
25.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Anghel Lucian-Ionel
|
31-03-12
|
80084/15.12.2011
|
38065/3/2011
|
14.11.2012
|
1
| |
6
|
Anghel Lucian-Ionel
|
26-05-12
|
80084/10.02.2012
|
38065/3/2011
|
14.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Anghel Neculae
|
14-04-12
|
62838/07.12.2011
|
40182/3/2011
|
06.12.2012
|
1
| |
6
|
Anghel Neculae
|
31-05-12
|
62838/09.02.2012
|
40182/3/2011
|
06.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Anghel Nicuşor
|
30-03-12
|
91276/15.12.2011
|
36473/3/2011
|
15.10.2012
|
1
| |
6
|
Anghel Nicuşor
|
16-06-12
|
91276/15.03.2012
|
36473/3/2011
|
15.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Apreutesei Viorel
|
23-03-12
|
79054/07.12.2011
|
36456/3/2011
|
15.10.2012
|
1
| |
6
|
Apreutesei Viorel
|
12-05-12
|
79054/26.01.2012
|
36456/3/2011
|
15.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Ardeleanu Ioan
|
29-03-12
|
58498/07.12.2011
|
36521/3/2011
|
22.10.2012
|
1
| |
6
|
Ardeleanu Ioan
|
16-06-12
|
58498/09.03.2012
|
36521/3/2011
|
22.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Balomirean Ioan
|
13-04-12
|
89957/25.12.2011
|
40173/3/2011
|
20.12.2012
|
1
| |
6
|
Balomirean Ioan
|
24-05-12
|
89957/20.02.2012
|
40173/3/2011
|
20.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Balomirean Ioan
|
11-06-12
|
89957/02.03.2012
|
40173/3/2011
|
20.12.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Balotă Dumitru
|
19-03-12
|
40295/07.12.2011
|
34520/3/2011
|
10.10.2012
|
1
| |
6
|
Balotă Dumitru
|
18-05-12
|
40295/20.02.2012
|
34520/3/2011
|
10.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Bâruţă Ion
|
16-04-12
|
60217/23.01.2012
|
13534/3/2012
|
21.11.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Bâruţă Ion
|
16-07-12
|
60217/06.04.2012
|
13534/3/2012
|
21.11.2013
|
30 lei
|
4
|
6
|
Blanariu
|
14-04-12
|
70385/07.12.2011
|
36565/3/2011
|
26.11.2012
|
1
| |
6
|
Blanariu
|
08-06-12
|
70385/16.02.2012 respectiv 06.03.2012
|
36565/3/2011
|
26.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Bleotu Ion
|
13-04-12
|
49431/07.12.2011
|
39782/3/2011
|
06.12.2012
|
1
| |
6
|
Bleotu Ion
|
30-06-12
|
49431/29.02.2012
|
39782/3/2011
|
06.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Boariu Mircea
|
29-03-12
|
47992/15.12.2011
|
38124/3/2011
|
29.11.2012
|
1
| |
6
|
Boariu Mircea
|
22-04-12
|
47992/23.01.2012
|
38124/3/2011
|
29.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Boariu Mircea
|
05-05-12
|
47992/08.02.2012
|
38124/3/2011
|
29.11.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Bocşaru Gheorghe
|
05-04-12
|
77700/15.12.2011
|
36679/3/2011
|
09.11.2012
|
1
| |
6
|
Bocşaru Gheorghe
|
21-06-12
|
77700/09.03.2012
|
36679/3/2011
|
09.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Brănescu Zamfir-Ion
|
02-04-12
|
97048/13.12.2011
|
38057/3/2011
|
20.11.2012
|
1
| |
6
|
Brănescu Zamfir-Ion
|
20-05-12
|
97048/01.22.20121
|
38057/3/2011
|
20.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Breslaşu Mihail-Romulus
|
31-03-12
|
40442/23.12.2011
|
36451/3/2011
|
31.10.2012
|
2
| |
6
|
Brumă Mihai
|
24-03-12
|
47934/12.12.2011
|
8778/3/2012
|
23.09.2013
|
1
| |
6
|
Brumă Mihai
|
28-05-12
|
47934/27.02.2012
|
8778/3/2012
|
23.09.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Buliga Gheorghe
|
06-04-12
|
91841/07.12.2011
|
39854/3/2011
|
14.12.2012
|
1
| |
6
|
Buliga Gheorghe
|
20-05-12
|
91841/10.02.2011
|
39854/3/2011
|
14.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Burtescu Constantin
|
25-03-12
|
92684/15.12.2011
|
36614/3/2011
|
07.11.2012
|
1
| |
6
|
Burtescu Constantin
|
12-05-12
|
92684/31.01.2012
|
36614/3/2011
|
07.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Butunoi Aurel
|
02-04-12
|
94876/28.12.2011
|
21971/3/2011
|
20.06.2012
|
1
| |
6
|
Butunoi Aurel
|
09-06-12
|
94876/20.02.2012
|
21971/3/2011
|
20.06.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Buzăianu Melania
|
01-04-12
|
53146/12.12.2011
|
36482/3/2011
|
22.10.2012
|
1
| |
6
|
Buzăianu Melania
|
11-05-12
|
53146/11.02.2012
|
36482/3/2011
|
22.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
24-03-12
|
41809/12.12.2011
|
31499/3/2011
|
13.09.2012
|
1
| ||
6
|
18-05-12
|
41809/07.02.2012
|
31499/3/2011
|
13.09.2012
|
70 lei
|
2
| |
6
|
Cernea Ion
|
19-05-12
|
42717/15.12.2011
|
1
| |||
6
|
Cernea Ion
|
23-06-12
|
42717/26.03.2012
|
70 lei
|
2
| ||
6
|
Chioţea Marin
|
25-03-12
|
60727/15.12.2011
|
25160/3/2011
|
30.05.2012
|
1
| |
6
|
Chioţea Marin
|
05-07-12
|
60727/15.03.2012
|
25160/3/2011
|
30.05.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Chiriac-Mihai Constantin
|
05-04-12
|
93303/07.12.2011
|
29999/3/2011
|
28.06.2012
|
1
| |
6
|
Chiriac-Mihai Constantin
|
06-05-12
|
93303/09.02.2012
|
29999/3/2011
|
28.06.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Ciuculescu Silviu-Florian
|
15-04-12
|
89609/15.12.2011
|
35080/3/2011
|
24.09.2012
|
1
| |
6
|
Ciuculescu Silviu-Florian
|
24-05-12
|
89609/31.01.2012
|
35080/3/2011
|
24.09.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Cojocaru Stelian
|
24-03-12
|
49440/28.12.2011
|
35896/3/2011
|
24.10.2012
|
1
| |
6
|
Cojocaru Stelian
|
04-06-12
|
49440/24.02.2012, 49440/02.03.2012
|
35896/3/2011
|
24.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Cojocaru Stelian
|
08-07-12
|
49440/26.03.2012, 49440/02.03.2012
|
35896/3/2011
|
24.10.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Colţ Nicolae
|
01-04-12
|
78155/15.12.2011
|
36479/3/2011
|
30.10.2012
|
1
| |
6
|
Colţ Nicolae
|
02-06-12
|
78155/01.03.2012
|
36479/3/2011
|
30.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Constantinescu Claudiu-Nicolae
|
04-03-12
|
90788/15.12.2011
|
6497/3/2012
|
12.06.2012
|
1
| |
6
|
Constantinescu Claudiu-Nicolae
|
29-04-12
|
90788/25.02.2012
|
6497/3/2012
|
12.06.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Constantinescu Claudiu-Nicolae
|
26-05-12
|
90788/27.02.2012
|
6497/3/2012
|
12.06.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Cotoară-Nicolae Alexandru
|
22-03-12
|
97998/23.11.2011
|
38154/3/2011
|
28.11.2012
|
1
| |
6
|
Cotoară-Nicolae Alexandru
|
12-05-12
|
97998/31.01.2012
|
38154/3/2011
|
28.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Cozma Necolae
|
24-03-12
|
46607/15.12.2011
|
35717/3/2011
|
24.10.2012
|
1
| |
6
|
Cozma Necolae
|
03-05-12
|
46607/27.01.2012
|
35717/3/2011
|
24.10.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Cozma Necolae
|
03-05-12
|
46607/27.01.2012
|
35717/3/2011
|
24.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Cozma Necolae
|
24-06-12
|
46607/22.03.2012
|
35717/3/2011
|
24.10.2012
|
30 lei
|
4
|
6
|
Cracsner Constantin-Edmond
|
26-03-12
|
92423/15.12.2011
|
35472/3/2011
|
24.10.2012
|
1
| |
6
|
Cracsner Constantin-Edmond
|
23-06-12
|
92423/15.03.2012
|
35472/3/2011
|
24.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Cristea Gheorghe
|
13-04-12
|
81659/28.12.2011
|
36895/3/2011
|
12.11.2012
|
1
| |
6
|
Cristea Gheorghe
|
10-06-12
|
81659/23.02.2012
|
36895/3/2011
|
12.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Cucean Vasile
|
24-03-12
|
48017/07.12.2011
|
8780/3/2012
|
18.09.2013
|
1
| |
6
|
Cucean Vasile
|
20-05-12
|
48017/21.02.2012
|
8780/3/2012
|
18.09.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Curpăn Ioan
|
15-04-12
|
44119/15.12.2011
|
40216/3/2011
|
11.12.2012
|
1
| |
6
|
Curpăn Ioan
|
11-06-12
|
44119/24.02.2012
|
40216/3/2011
|
11.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Danciu Romică
|
25-03-12
|
40515/07.12.2011
|
24876/3/2011
|
29.06.2012
|
1
| |
6
|
Danciu Romică
|
03-06-12
|
40515/24.02.2012
|
24876/3/2011
|
29.06.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
David Ioan
|
07-04-12
|
52830/15.12.2011
|
31776/3/2011
|
03.09.2012
|
1
| |
6
|
David Ioan
|
21-04-12
|
52830/20.01.2012
|
31776/3/2011
|
03.09.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
David Ioan
|
28-05-12
|
52830/23.02.2012
|
31776/3/2011
|
03.09.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Dinu Alexandru
|
24-03-12
|
55743/12.12.2011
|
35711/3/2011
|
22.10.2012
|
1
| |
6
|
Dinu Alexandru
|
18-05-12
|
55743/31.01.2012
|
35711/3/2011
|
22.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Dobondi Ferenţ
|
26-03-12
|
48006/12.12.2011
|
36506/3/2011
|
15.10.2012
|
1
| |
6
|
Dobondi Ferenţ
|
24-05-12
|
48006/24.02.2012
|
36506/3/2011
|
15.10.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Dobondi Ferenţ
|
24-05-12
|
48006/09.03.2012
|
36506/3/2011
|
15.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Domilescu Gheorghe
|
22-03-12
|
97991/15.12.2011
|
36429/3/2011
|
15.10.2012
|
1
| |
6
|
Domilescu Gheorghe
|
31-05-12
|
97991/06.03.2012
|
36429/3/2011
|
15.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Domilescu Gheorghe
|
05-07-12
|
97991/27.03.2012
|
36429/3/2011
|
15.10.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Drăghicescu Petru
|
28-08-11
|
93048/11.05.2011
|
57047/3/2011
|
16.01.2013
|
1
| |
6
|
Drăghicescu Petru
|
24-02-12
|
93048/15.11.2011
|
57047/3/2011
|
16.01.2013
|
2
| |
6
|
Driu Constantin
|
08-04-12
|
49453/15.12.2011
|
11147/3/2012
|
29.10.2013
|
1
| |
6
|
Driu Constantin
|
19-05-12
|
49453/10.12.2011
|
11147/3/2012
|
29.10.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Driu Constantin
|
15-06-12
|
49453/09.03.2012
|
11147/3/2012
|
29.10.2013
|
30 lei
|
3
|
6
|
Enescu Constantin
|
19-03-12
|
43526/15.12.2011
|
39329/3/2011
|
08.11.2012
|
1
| |
6
|
Enescu Constantin
|
05-05-12
|
43526/07.02.2012
|
39329/3/2011
|
08.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Enescu Constantin
|
24-06-12
|
43526/27.03.2012
|
39329/3/2011
|
08.11.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Fercu Costin-Florin
|
26-03-12
|
88834/15.12.2011
|
37403/3/2011
|
29.11.2012
|
1
| |
6
|
Fercu Costin-Florin
|
06-05-12
|
88834/24.02.2012
|
37403/3/2011
|
29.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Fîntînă Ion
|
23-03-12
|
92295/12.12.2011
|
36529/3/2011
|
06.11.2012
|
1
| |
6
|
Fîntînă Ion
|
16-06-12
|
92295/12.03.2012
|
36529/3/2011
|
06.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Furculeşteanu Florentina-Violeta
|
19-03-12
|
60498/07.12.2011
|
32292/3/2011
|
05.10.2012
|
1
| |
6
|
Furculeşteanu Florentina-Violeta
|
24-05-12
|
60498/26.01.2012
|
32292/3/2011
|
05.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Gălăţeanu Costel
|
12-04-12
|
85816/15.12.2011
|
35894/3/2011
|
22.10.2012
|
1
| |
6
|
Gălăţeanu Costel
|
11-05-12
|
85816/23.01.2012
|
35894/3/2011
|
22.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Gheorghe Gheorghe
|
29-03-12
|
39907/20.12.2011
|
10042/3/2012
|
30.10.2013
|
1
| |
6
|
Gheorghe Gheorghe
|
05-05-12
|
39907/06.02.2012
|
10042/3/2012
|
30.10.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Gheorghe Gheorghe
|
20-05-12
|
39907/13.02.2012
|
10042/3/2012
|
30.10.2013
|
30 lei
|
3
|
6
|
Gheorghe Niculae
|
26-03-12
|
40178/07.12.2011
|
36706/3/2011
|
17.10.2012
|
1
| |
6
|
Gheorghe Niculae
|
11-05-12
|
40178/31.01.2012
|
36706/3/2011
|
17.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Gheorghe Scarlat
|
17-03-12
|
41803/07.12.2011
|
34514/3/2011
|
11.10.2012
|
1
| |
6
|
Gheorghe Scarlat
|
02-06-12
|
41803/09.03.2012
|
34514/3/2011
|
11.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Gherasim Constantin
|
24-03-12
|
42709/07.12.2011
|
27922/3/2011
|
12.06.2012
|
1
| |
6
|
Gherasim Constantin
|
17-06-12
|
42709/13.03.2012
|
27922/3/2011
|
12.06.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Grădinaru Viorel
|
29-03-12
|
81275/07.12.2011
|
37114/3/2011
|
19.11.2012
|
1
| |
6
|
Grădinaru Viorel
|
26-05-12
|
81275/08.02.2012
|
37114/3/2011
|
19.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Grigore Ion
|
09-04-12
|
42715/12.12.2011
|
36652/3/2011
|
08.11.2012
|
1
| |
6
|
Grigore Ion
|
31-05-12
|
42715/05.03.2012
|
36652/3/2011
|
08.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Grigore Ion
|
09-07-12
|
42715/13.03.2012 si 42715/18.04.2012
|
36652/3/2011
|
08.11.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Igna Petra
|
17-03-12
|
101394/12.12.2011
|
34092/3/2011
|
08.10.2012
|
1
| |
6
|
Igna Petra
|
03-04-12
|
101394/12.12.2011
|
34092/3/2011
|
08.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Ioan Jan
|
09-04-12
|
52827/07.12.2011
|
11734/3/2012
|
01.11.2013
|
1
| |
6
|
Ioan Jan
|
21-05-12
|
52827/17.01.2012
|
11734/3/2012
|
01.11.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Ionescu Constantin
|
02-04-12
|
77693/15.12.2011
|
36530/3/2011
|
12.11.2012
|
1
| |
6
|
Ionescu Constantin
|
13-04-12
|
77693/20.01.2012
|
36530/3/2011
|
12.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Ionescu Constantin
|
06-05-12
|
77693/26.01.2012
|
36530/3/2011
|
12.11.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Ionescu Constantin
|
07-05-12
|
77693/26.01.2012
|
36530/3/2011
|
12.11.2012
|
30 lei
|
4
|
6
|
Ionescu Constantin
|
27-05-12
|
77693/20.02.2012
|
36530/3/2011
|
12.11.2012
|
30 lei
|
5
|
6
|
Ionescu Constantin
|
28-05-12
|
77693/05.03.2012
|
36530/3/2011
|
12.11.2012
|
30 lei
|
6
|
6
|
Ionescu Gabriela-Margareta
|
23-03-12
|
86429/07.12.2011
|
36533/3/2011
|
27.11.2012
|
1
| |
6
|
Ionescu Gabriela-Margareta
|
22-04-12
|
86429/20.01.2012
|
36533/3/2011
|
27.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Ionescu Gabriela-Margareta
|
13-05-12
|
86429/21.02.2012
|
36533/3/2011
|
27.11.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Ionescu Gabriela-Margareta
|
17-05-12
|
86429/21.02.2012
|
36533/3/2011
|
27.11.2012
|
30 lei
|
4
|
6
|
Ionescu Ion
|
06-04-12
|
92421/09.12.2011
|
35253/3/2011
|
28.09.2012
|
1
| |
6
|
Ionescu Ion
|
07-07-12
|
92421/23.03.2012
|
35253/3/2011
|
28.09.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Ionescu Marin
|
26-03-12
|
84602/07.12.2011
|
33452/3/2011
|
08.10.2012
|
1
| |
6
|
Ionescu Marin
|
02-07-12
|
84602/14.03.2012 si 84602/23.03.2012
|
33452/3/2011
|
08.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Iordache Mircea
|
19-03-12
|
51508/07.12.2011
|
36353/3/2011
|
22.10.2012
|
1
| |
6
|
Iordache Mircea
|
05-05-12
|
51508/20.01.2012
|
36353/3/2011
|
22.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Iţă Mihail
|
02-04-12
|
94301/15.12.2012
|
10536/3/2012
|
21.10.2013
|
1
| |
6
|
Iţă Mihail
|
20-05-12
|
94301/16.02.2012
|
10536/3/2012
|
21.10.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Jurca Viorel
|
29-03-12
|
42286/15.12.2011
|
31054/3/2011
|
10.09.2012
|
1
| |
6
|
Jurca Viorel
|
25-05-12
|
42286/13.02.2012
|
31054/3/2011
|
10.09.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Jurca Viorel
|
08-06-12
|
42286/24.02.2012
|
31054/3/2011
|
10.09.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Ionescu Gabriela-Margareta
|
13-05-12
|
86429/21.02.2012
|
36533/3/2011
|
27.11.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Ionescu Gabriela-Margareta
|
17-05-12
|
86429/21.02.2012
|
36533/3/2011
|
27.11.2012
|
30 lei
|
4
|
6
|
Ionescu Gabriela-Margareta
|
13-05-12
|
86429/21.02.2012
|
36533/3/2011
|
27.11.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Ionescu Gabriela-Margareta
|
17-05-12
|
86429/21.02.2012
|
36533/3/2011
|
27.11.2012
|
30 lei
|
4
|
6
|
Ionescu Ion
|
06-04-12
|
92421/09.12.2011
|
35253/3/2011
|
28.09.2012
|
1
| |
6
|
Ionescu Ion
|
07-07-12
|
92421/23.03.2012
|
35253/3/2011
|
28.09.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Ionescu Marin
|
26-03-12
|
84602/07.12.2011
|
33452/3/2011
|
08.10.2012
|
1
| |
6
|
Ionescu Marin
|
02-07-12
|
84602/14.03.2012 si 84602/23.03.2012
|
33452/3/2011
|
08.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Iordache Mircea
|
19-03-12
|
51508/07.12.2011
|
36353/3/2011
|
22.10.2012
|
1
| |
6
|
Iordache Mircea
|
05-05-12
|
51508/20.01.2012
|
36353/3/2011
|
22.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Iţă Mihail
|
02-04-12
|
94301/15.12.2012
|
10536/3/2012
|
21.10.2013
|
1
| |
6
|
Iţă Mihail
|
20-05-12
|
94301/16.02.2012
|
10536/3/2012
|
21.10.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Jurca Viorel
|
29-03-12
|
42286/15.12.2011
|
31054/3/2011
|
10.09.2012
|
1
| |
6
|
Jurca Viorel
|
25-05-12
|
42286/13.02.2012
|
31054/3/2011
|
10.09.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Jurca Viorel
|
08-06-12
|
42286/24.02.2012
|
31054/3/2011
|
10.09.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Leonte Ioan-Mugurel
|
23-03-12
|
97500/15.12.2011
|
38532/3/2011
|
07.11.2012
|
1
| |
6
|
Leonte Ioan-Mugurel
|
08-06-12
|
97500/09.03.2012
|
38532/3/2011
|
07.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Lică Pavel
|
19-03-12
|
48644/07.12.2011
|
35706/3/2011
|
30.10.2012
|
1
| |
6
|
Lică Pavel
|
30-04-12
|
48644/20.01.2012
|
35706/3/2011
|
30.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Lică Pavel
|
05-05-12
|
48644/01.02.2012
|
35706/3/2011
|
30.10.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Luca Ruxandra
|
01-04-12
|
91856/12.12.2011
|
29978/3/2011
|
27.06.2012
|
1
| |
6
|
Luca Ruxandra
|
17-06-12
|
91856/14.03.2012
|
29978/3/2011
|
27.06.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Macariu Pavel
|
24-03-12
|
40142/15.12.2011
|
52572/3/2011
|
21.01.2013
|
1
| |
6
|
Macariu Pavel
|
05-05-12
|
40142/02.02.2012
|
52572/3/2011
|
21.01.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Maria Mircea
|
29-03-12
|
79696/12.12.2011
|
40525/3/2011
|
07.12.2012
|
1
| |
6
|
Maria Mircea
|
20-04-12
|
79696/23.01.2012
|
40525/3/2011
|
07.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Martin Ion
|
26-03-12
|
84867/07.12.2011
|
34041/3/2011
|
03.09.2012
|
1
| |
6
|
Martin Ion
|
08-04-12
|
84867/14.12.2011
|
34041/3/2011
|
03.09.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Martin Ion
|
23-06-12
|
84867/15.03.2012
|
34041/3/2011
|
03.09.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Matei Gheorghe
|
29-03-12
|
48033/15.12.2011
|
35545/3/2011
|
24.10.2012
|
1
| |
6
|
Matei Gheorghe
|
11-06-12
|
48033/14.03.2012
|
35545/3/2011
|
24.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Maxim Mircea
|
07-04-12
|
59992/07.12.2011
|
36441/3/2011
|
15.10.2012
|
1
| |
6
|
Maxim Mircea
|
04-05-12
|
59992/23.01.2012
|
36441/3/2011
|
15.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Maximciuc Constantin
|
24-03-12
|
47981/13.12.2011
|
31050/3/2011
|
27.09.2012
|
1
| |
6
|
Maximciuc Constantin
|
12-05-12
|
47981/10.02.2012
|
31050/3/2011
|
27.09.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Măhărea Iulian
|
01-04-12
|
40486/23.12.2011
|
35828/3/2011
|
31.10.2012
|
1
| |
6
|
Măhărea Iulian
|
19-04-12
|
40486/23.01.2012
|
35828/3/2011
|
31.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Măhărea Iulian
|
16-06-12
|
40486/13.03.2012
|
35828/3/2011
|
31.10.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Mărăşescu Dumitru
|
29-03-12
|
42382/07.12.2011
|
36534/3/2011
|
01.11.2012
|
1
| |
6
|
Mărăşescu Dumitru
|
28-05-12
|
42382/16.02.2012
|
36534/3/2011
|
01.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Mihai Vasile
|
22-03-12
|
41815/07.12.2011
|
33523/3/2011
|
09.10.2012
|
1
| |
6
|
Mihai Vasile
|
07-04-12
|
41815/15.12.2011
|
33523/3/2011
|
09.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Mihai Vasile
|
17-05-12
|
41815/20.02.2012
|
33523/3/2011
|
09.10.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Mihai Vasile
|
08-06-12
|
41815/21.02.2012
|
33523/3/2011
|
09.10.2012
|
30 lei
|
4
|
6
|
Mitran Gheorghe
|
22-03-12
|
93941/15.12.2011
|
19095/3/2011
|
05.06.2012
|
1
| |
6
|
Mitran Gheorghe
|
19-05-12
|
93941/20.02.2012
|
19095/3/2011
|
05.06.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Moldovan Viorel
|
19-03-12
|
78182/05.12.2011
|
7693/3/2012
|
25.09.2013
|
1
| |
6
|
Moldovan Viorel
|
12-05-12
|
78182/08.02.2012
|
7693/3/2012
|
25.09.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Moroşan Viorel
|
05-04-12
|
94581/09.03.2012
|
10527/3/2012
|
24.10.2013
|
1
| |
6
|
Moroşan Viorel
|
05-04-12
|
94581/07.12.2011
|
10527/3/2012
|
24.10.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Munteanu Florin
|
25-03-12
|
79106/12.12.2011
|
36159/3/2011
|
26.10.2012
|
1
| |
6
|
Munteanu Florin
|
09-06-12
|
79106/05.03.2012
|
36159/3/2011
|
26.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Nae Octavian
|
01-04-12
|
86694/07.12.2012
|
36635/3/2011
|
06.11.2012
|
1
| |
6
|
Nae Octavian
|
16-05-12
|
86694/21.02.2012
|
36635/3/2011
|
06.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Năiboiu Florica
|
23-03-12
|
97519/12.12.2011
|
38907/3/2011
|
23.11.2012
|
1
| |
6
|
Năiboiu Florica
|
03-05-12
|
97519/02.02.2012
|
38907/3/2011
|
23.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Năiboiu Gheorghe
|
26-03-12
|
49473/09.12.2011
|
38909/3/2011
|
30.11.2012
|
1
| |
6
|
Năiboiu Gheorghe
|
02-04-12
|
49473/07.02.2012
|
38909/3/2011
|
30.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Năstăselu Ion
|
24-03-12
|
58291/07.12.2011
|
40077/3/2011
|
21.12.2012
|
1
| |
6
|
Năstăselu Ion
|
26-05-12
|
58291/22.02.2012
|
40077/3/2011
|
21.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Nistor Ştefan
|
23-03-12
|
57413/15.12.2011
|
34567/3/2011
|
12.10.2012
|
1
| |
6
|
Nistor Ştefan
|
27-04-12
|
57413/24.01.2012
|
34567/3/2011
|
12.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Onose Vasile
|
30-03-12
|
48013/12.12.2011
|
27943/3/2011
|
13.06.2012
|
1
| |
6
|
Onose Vasile
|
29-04-12
|
48013/25.01.2012
|
27943/3/2011
|
13.06.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Oprea Mircea-Răzvan
|
07-04-12
|
57021/15.12.2011
|
37419/3/2011
|
20.11.2012
|
1
| |
6
|
Oprea Mircea-Răzvan
|
04-06-12
|
57021/27.02.2012
|
37419/3/2011
|
20.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Oprişor Dumitru
|
02-04-12
|
55736/04.01.2012
|
38592/3/2011
|
21.11.2012
|
1
| |
6
|
Oprişor Dumitru
|
12-05-12
|
55736/26.01.2012
|
38592/3/2011
|
21.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Oroian Teofil
|
25-03-12
|
53520/12.12.2011
|
35006/3/2011
|
08.10.2012
|
1
| |
6
|
Oroian Teofil
|
03-05-12
|
53520/25.01.2012
|
35006/3/2011
|
08.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Pană Rodica Corina
|
18-03-12
|
86325/19.12.2011
|
7621/3/2012
|
13.09.2013
|
1
| |
6
|
Pană Rodica Corina
|
15-04-12
|
86325/20.01.2012
|
7621/3/2012
|
13.09.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Pană Titus-Nicolae-Dor
|
13-06-11
|
58480/16.03.2011
|
47106/3/2011
|
17.01.2013
|
1
| |
6
|
Pană Titus-Nicolae-Dor
|
19-03-12
|
58480/23.12.2011
|
47106/3/2011
|
17.01.2013
|
2
| |
6
|
Pană Titus-Nicolae-Dor
|
04-06-12
|
58480/09.03.2012
|
47106/3/2011
|
17.01.2013
|
30 lei
|
3
|
6
|
Pătru Cătălin-Manuel-Andrei
|
30-03-12
|
88833/15.12.2011
|
36465/3/2011
|
31.10.2012
|
1
| |
6
|
Pătru Cătălin-Manuel-Andrei
|
26-05-12
|
88833/09.02.2012
|
36465/3/2011
|
31.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Pătru Cătălin-Manuel-Andrei
|
16-07-12
|
88833/24.02.2012
|
36465/3/2011
|
31.10.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Petre Petre
|
31-03-12
|
39942/07.12.2011
|
40450/3/2011
|
18.12.2012
|
1
| |
6
|
Petre Petre
|
12-05-12
|
39942/08.02.2012
|
40450/3/2011
|
18.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Petrescu Marin
|
07-04-12
|
40766/15.12.2011
|
36485/3/2011
|
15.10.2012
|
1
| |
6
|
Petrescu Marin
|
20-05-12
|
40766/13.02.2012
|
36485/3/2011
|
15.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Popescu Marcel
|
07-04-12
|
56049/12.12.2011
|
33437/3/2011
|
08.10.2012
|
1
| |
6
|
Popescu Marcel
|
07-06-12
|
56049/31.01.2012
|
33437/3/2011
|
08.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Popescu Ovidiu
|
23-03-12
|
95971/08.12.2011
|
36619/3/2011
|
20.11.2012
|
1
| |
6
|
Popescu Ovidiu
|
04-06-12
|
95971/08.03.2012
|
36619/3/2011
|
20.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Popescu Sorin
|
10-06-11
|
94544/
|
46483/3/2011
|
28.01.2013
|
1
| |
6
|
Popescu Sorin
|
30-03-12
|
94544/29.12.2011
|
46483/3/2011
|
28.01.2013
|
2
| |
6
|
Pralea Ion
|
26-03-12
|
92689/28.12.2011
|
40160/3/2011
|
17.12.2012
|
6
| |
6
|
Pralea Ion
|
09-06-12
|
92689/09.03.2011
|
40160/3/2011
|
17.12.2012
|
70 lei
|
6
|
6
|
Precup Ioan
|
22-03-12
|
43528/15.12.2011
|
23096/3/2011
|
25.06.2012
|
6
| |
6
|
Precup Ioan
|
01-07-12
|
43528/29.03.2012
|
23096/3/2011
|
25.06.2012
|
70 lei
|
6
|
6
|
Precup Ioan
|
01-07-12
|
43528/14.03.2012
|
23096/3/2011
|
25.06.2012
|
30 lei
|
6
|
6
|
Precup Ioan
|
01-07-12
|
43528/29.03.2012
|
23096/3/2011
|
25.06.2012
|
30 lei
|
6
|
6
|
Prunache Ovidiu
|
29-03-12
|
86374/07.12.2011
|
37408/3/2011
|
16.11.2012
|
6
| |
6
|
Prunache Ovidiu
|
14-05-12
|
86374/31.01.2012
|
37408/3/2011
|
16.11.2012
|
70 lei
|
6
|
6
|
Radu Gheorghe
|
12-04-12
|
79447/15.12.2011
|
12830/3/2011
|
12.11.2012
|
70 lei
|
6
|
6
|
Radu Gheorghe
|
12-04-12
|
79447/20.02.2012
|
12830/3/2011
|
12.11.2012
|
6
| |
6
|
Radu Virgil
|
19-03-12
|
79083/15.11.2011
|
40493/3/2011
|
03.12.2012
|
1
| |
6
|
Radu Virgil
|
20-05-12
|
79083/02.02.2012
|
40493/3/2011
|
03.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Răpan Ilie
|
23-03-12
|
56683/15.12.2011
|
32170/3/2011
|
03.10.2012
|
1
| |
6
|
Răpan Ilie
|
31-05-12
|
56683/27.02.2012
|
32170/3/2011
|
03.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Răpan Ilie
|
15-07-12
|
56683/12.04.2012
|
32170/3/2011
|
03.10.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Samoschi Poldi
|
08-04-12
|
94600/20.12.2011
|
11735/3/2012
|
04.11.2013
|
1
| |
6
|
Samoschi Poldi
|
04-06-12
|
94600/27.02.2012
|
11735/3/2012
|
04.11.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Staicu Viorel
|
26-03-12
|
55198/15.12.2011
|
36167/3/2011
|
23.10.2012
|
1
| |
6
|
Staicu Viorel
|
11-05-12
|
55198/10.01.2012
|
36167/3/2011
|
23.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Stănescu Petre-Paul
|
26-03-12
|
47973/15.12.2011
|
40443/3/2011
|
03.12.2012
|
1
| |
6
|
Stănescu Petre-Paul
|
19-05-12
|
47973/22.02.2012
|
40443/3/2011
|
03.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Stoianovici Ionel Romeo
|
16-04-12
|
53542/10.01.2012
|
12837/3/2012
|
11.11.2013
|
1
| |
6
|
Stoianovici Ionel Romeo
|
28-04-12
|
53542/20.01.2012
|
12837/3/2012
|
11.11.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Şoavă Dumitru
|
23-03-12
|
40907/15.12.2011
|
35830/3/2011
|
22.10.2012
|
1
| |
6
|
Şoavă Dumitru
|
02-06-12
|
40907/15.02.2012
|
35830/3/2011
|
22.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Ştefan Corneliu
|
31-03-12
|
97524/09.01.2012
|
38062/3/2011
|
08.11.2012
|
1
| |
6
|
Ştefan Corneliu
|
21-06-12
|
97524/13.03.2012
|
38062/3/2011
|
08.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Tamazlîcaru Valeria
|
07-04-12
|
75369/12.12.2011
|
39853/3/2011
|
14.12.2012
|
1
| |
6
|
Tamazlîcaru Valeria
|
25-05-12
|
75369/11.02.2012
|
39853/3/2011
|
14.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Tătulescu Gheorghe
|
25-03-12
|
79110/12.12.2011
|
36709/3/2011
|
16.10.2012
|
1
| |
6
|
Tătulescu Gheorghe
|
23-06-12
|
79110/12.03.2012
|
36709/3/2011
|
16.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Toma Gheorghe
|
23-03-12
|
52832/07.12.2011
|
36639/3/2011
|
23.11.2012
|
1
| |
6
|
Toma Gheorghe
|
28-05-12
|
52832/16.02.2012
|
36639/3/2011
|
23.11.2012
|
30 lei
|
3
|
6
|
Toma Gheorghe
|
28-05-12
|
52832/23.02.2012
|
36639/3/2011
|
23.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Topârcean Aurel
|
24-03-12
|
89611/05.12.2011
|
36391/3/2011
|
31.10.2012
|
1
| |
6
|
Topârcean Aurel
|
28-04-12
|
89611/31.01.2012
|
36391/3/2011
|
31.10.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Traşcă Constantin
|
29-03-12
|
53979/05.12.2011
|
19108/3/2011
|
27.06.2012
|
1
| |
6
|
Traşcă Constantin
|
25-05-12
|
53979/10.02.2012
|
19108/3/2011
|
27.06.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Tudor Ion Cristinel
|
29-03-12
|
48037/05.12.2011
|
36582/3/2011
|
30.11.2012
|
1
| |
6
|
Tudor Ion Cristinel
|
05-05-12
|
48037/09.02.2012
|
36582/3/2011
|
30.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Vamanu Constantin
|
06-04-12
|
79074/07.12.2011
|
40693/3/2011
|
18.12.2012
|
1
| |
6
|
Vamanu Constantin
|
21-05-12
|
79074/20.02.2012
|
40693/3/2011
|
18.12.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Vasilache Milica
|
29-03-12
|
80214/15.12.2011
|
37405/3/2011
|
15.11.2012
|
1
| |
6
|
Vasilache Milica
|
02-06-12
|
80214/02.02.2012
|
37405/3/2011
|
15.11.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Vasile Mihaela
|
17-03-12
|
89601/21.12.2011
|
7626/3/2012
|
30.09.2013
|
1
| |
6
|
Vasile Mihaela
|
15-04-12
|
89601/27.01.2012
|
7626/3/2012
|
30.09.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Zaharia Victor
|
02-04-12
|
89623/07.12.2011
|
31772/3/2011
|
18.09.2012
|
1
| |
6
|
Zaharia Victor
|
18-05-12
|
89623/22.02.2012
|
31772/3/2011
|
18.09.2012
|
70 lei
|
2
|
6
|
Zarcu Marian
|
09-04-12
|
80597/05.12.2011
|
11732/3/2012
|
06.11.2013
|
1
| |
6
|
Zarcu Marian
|
27-05-12
|
80597/24.02.2012
|
11732/3/2012
|
06.11.2013
|
70 lei
|
2
|
6
|
Zorilă Ferezia
|
19-03-12
|
152265/12.12.2011
|
21956/3/2011
|
21.05.2012
|
1
| |
6
|
Zorilă Ferezia
|
15-06-12
|
152265/03.04.2012
|
21956/3/2011
|
21.05.2012
|
70 lei
|
2
|
Abonați-vă la:
Postări (Atom)